Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł
60% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Sytuacja panująca w spółdzielczości wymaga poszukiwania i doskonalenia modeli biznesu, które determinują umiejętne dostosowywanie się spółdzielni do wymagań gospodarki rynkowej, zwłaszcza, że wiele spółdzielni musi mobilizować znaczne środki w celu utrzymania konkurencyjności, zachowując jednocześnie swoje charakterystyczne cechy i tożsamość. Podstawowym celem pracy jest identyfikacja składowych elementów konstytuujących modele biznesowe stosowane przez spółdzielnie z różnych branż.
Autorka dokonała analizy istoty koncepcji modelu biznesowego wraz z uporządkowaniem definicji modelu biznesowego,zaprezentowała elementy konstruujące model biznesowy. Sformułowała autorską definicję modelu biznesowego oraz porównała składowe elementy modelu biznesowego spółdzielni i przedsiębiorstw o formie organizacyjno-prawnej innej niż spółdzielnia w ramach różnych branż.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, pracownik Zakładu Zarządzania Rozwojem Organizacji i wicedyrektor Instytutu Zarządzania Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Autorka i współautorka publikacji naukowych z zakresu zarządzania spółdzielniami oraz modeli biznesowych opublikowanych w Polsce i za granicą
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Ujęcie teoretyczne modelu biznesowego
1.1. Przegląd definicji modelu biznesowego1.2. Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw1.3. Wymiary modelu biznesowego przedsiębiorstw
Rozdział 2. Charakterystyka obiektów badań empirycznych
2.1. Metody badawcze2.2. Kwestionariusze2.3. Deskrypcja próby badawczej
Rozdział 3. Analiza porównawcza spółdzielni prowadzących działalność mleczarską z innymi podmiotami prawnymi działającymi na tym obszarze
3.1. Czynniki wpływające na przychody ze sprzedaży3.2. Wartość dla klienta3.3. Łańcuch wartości3.4. Zasoby/kompetencje3.5. Działania na rzecz właścicieli
Rozdział 4. Analiza porównawcza spółdzielni prowadzących działalność na rynku nieruchomości z innymi podmiotami prawnymi działającymi na tym obszarze
4.1. Czynniki wpływające na przychody ze sprzedaży4.2. Wartość dla klienta4.3. Łańcuch wartości4.4. Zasoby/kompetencje4.4. Działania na rzecz właścicieli
Zakończenie
Literatura
Spis tabel i rysunków
Załączniki
Załącznik 1Załącznik 2