Turystyka i Hotelarstwo

Turystyka zakupowa w miastach

Turystyka zakupowa w miastach

Turystyka zakupowa w miastach

Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o ..

85.50 zł 95.00 zł Cena netto: 81.43 zł

Ogólne publicznoprawne uwarunkowania międzynarodowej turystyki lotniczej. Część 1

Ogólne publicznoprawne uwarunkowani...

Ogólne publicznoprawne uwarunkowania międzynarodowej turystyki lotnicz...

Publikacja jako pierwsza na rynku omawia ogólne zagadnienia dotyczące turystyki lotniczej w międzynarodowym obrocie i prawie. Przedstawiona jest w niej ewolucja w zakresie traktowania „obcych przybyszów” oraz w coraz szerszym określaniu i normowaniu statusu prawnego turystów, podróżnych i odwiedzających. Pokazany jest również wzrost znaczenia ekonomicznego turystyki i jej rozwój, w szczególności międzynarodowej i lotniczej. Głównym jednak przedmiotem analizy jest ogólny publicznopr..

53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł

Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych

Uwarunkowania współpracy obiektów ś...

Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z se...

Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpo..

67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł

Turystyka wśród form czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z

Turystyka wśród form czasu wolnego ...

Turystyka wśród form czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z

Integralną częścią życia każdego człowieka jest czas wolny. Jest on niezbędny do wypoczynku, relaksu, odreagowania stresów, aby organizm mógł wydajnie funkcjonować. W tym kontekście nie da się zaprzeczyć, że czas wolny pełni pozytywną rolę w życiu jednostki. Sposób wykorzystania czasu wolnego jest zjawiskiem podlegającym ciągłym zmianom m.in. pod wpływem zmian społecznych, rozwijającej się technologii czy większej dostępności do różnych form aktywności, w tym turystyki za sprawą wielu udogodnień..

44.10 zł 49.00 zł Cena netto: 42.00 zł

Rynek turystyczny. Struktura, procesy, tendencje. Wydanie 2

Rynek turystyczny. Struktura, proce...

Rynek turystyczny. Struktura, procesy, tendencje. Wydanie 2

Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produkt..

62.10 zł 69.00 zł Cena netto: 59.14 zł

Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego. Potrzeby, motywacje, zachowania

Przedstawiciele pokolenia Z jako uc...

Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego. Potrz...

Temat podjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycja naukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych zajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem, ale również rekreacją, socjologią...

36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Satysfakcja klienta na rynku usług ...

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej moż..

34.30 zł 49.00 zł Cena netto: 32.67 zł

Polityka turystyczna. Powstanie - rozwój - główne obszary

Polityka turystyczna. Powstanie - r...

Polityka turystyczna. Powstanie - rozwój - główne obszary

Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: • istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, • obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, • podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, • wpływ Un..

49.41 zł 54.90 zł Cena netto: 47.06 zł

Japonia niekończące się odkrycie

Japonia niekończące się odkrycie

Japonia niekończące się odkrycie

Japonia, kraj do niedawna uważany za niedostępny, otwiera swoje bramy dla podróżników. Kusi swoją odmiennością i zapachem kwitnącej wiśni… Zorganizuj własną wyprawę, nie bój się rozwinąć żagli. Może zainspiruje Cię samotna wyprawa do Japonii opisana w książce? Może poczujesz przypływ energii, a Twoje skrzydła będą gotowe do lotu? Sięgnij po swoje marzenia, poczuj wiatr we włosach i wybierz się w podróż, na jaką czekałeś całe życie… Podróż pomoże Ci odnaleźć samego siebie, wyzwolić drzemiąc..

9.00 zł 10.00 zł Cena netto: 8.57 zł

Organizacja imprez. Kreowanie zdrowego stylu życia

Organizacja imprez. Kreowanie zdrow...

Organizacja imprez. Kreowanie zdrowego stylu życia

Książka stanowi zbiór zasad, którymi powinien kierować się organizator, pragnący w sposób wysoce skuteczny i atrakcyjny kreować aktywny, zdrowy styl życia, organizując imprezy sportowo-rekreacyjne, akcje profilaktyczno-zdrowotne. Podręcznik składa się z części teoretycznej, wprowadzającej do problematyki upowszechniania zdrowego stylu życia poprzez imprezy, akcje, eventy, a także praktycznej, opisującej w sposób szczegółowy praktyczne zasady organizacji i prowadzenia imprez z dziedziny rekrea..

35.10 zł 39.00 zł Cena netto: 33.43 zł

Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej

Jakość pracy w procesie konkurowani...

Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce tur...

Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzkiego wartość, jest ważnym narzędziem tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku turystycznym, gdyż oddziałuje na decyzje pracobiorców dotyczące nawiązywania i rozwiązywania relacji z pracodawcami oraz na ich gotowość do aktywnego angażowania swojego potencjału ..

43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 41.14 zł

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Marka jako źródło kształtowania kon...

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozw..

25.00 zł 50.00 zł Cena netto: 23.81 zł

Krajoznawstwo tradycja i współczesność

Krajoznawstwo tradycja i współczesn...

Krajoznawstwo tradycja i współczesność

Podręcznik wpisuje się w ramy programowe obowiązującego przedmiotu „krajoznawstwo” na studiach I stopnia na kierunku „turystyka i rekreacja”. Książka prezentuje rozwój krajoznawstwa w perspektywie przemian historycznych. Przedstawia dziejowe uwarunkowania polskiego krajoznawstwa, tradycyjne formy uprawiania krajoznawstwa i przekazywania wiedzy krajoznawczej (np. opowieść, eksponaty muzealne), a także innowacje wykorzystywane w gromadzeniu i popularyzacji wiedzy krajoznawczej (multimedia, apli..

52.20 zł 58.00 zł Cena netto: 49.71 zł

Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne

Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ...

Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacy...

Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategi..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Ekonomika turystyki kulturowej

Ekonomika turystyki kulturowej

Ekonomika turystyki kulturowej

Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów zwi..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Pokazuje 1 do 15 z 29 (2 Stron)