Zarządzanie jakością

Kategoria „Zarządzanie jakością” obejmuje książki, podręczniki i publikacje dotyczące teorii i praktyki zapewniania wysokiej jakości produktów oraz usług w organizacjach. Znajdziesz tu zagadnienia związane z metodami i narzędziami jakości, takimi jak ISO, zarządzanie procesami, kontrola jakości oraz audyty wewnętrzne. Kategoria ta jest skierowana do menedżerów jakości, specjalistów ds. jakości, audytorów oraz studentów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat skutecznych strategii w zakresie optymalizacji procesów i zapewniania wysokich standardów w organizacjach.




Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowych, w tym przedsiębiorstw, które próbują poprawić swoją konkurencyjność na rynku. Ważnym argumentem skłaniającym autorki do napisania niniejszej książki była chęć wsparcia organizacji usługowych w sytuacji wychodzenia z kryzysu związanego z pande..

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej

Monografia prezentuje informacje teoretyczne dotyczące wyrobów aerozolowych i stosowanych do nich opakowań wraz z wymaganiami dotyczącymi badań i oceny jakości. W części empirycznej dokonano implementacji macierzy Lockharta oraz metody QFD do określenia kryteriów oraz oceny jakości opakowań występujących w ofercie handlowej. Wyznaczono kryteria jakości opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej, wynikające z oczekiwań konsumentów oraz podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch dostaw. Przedstaw..

45,00 zł 50,00 zł Netto: 42,86 zł

Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakoś..

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia

Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych. Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa...

43,20 zł 48,00 zł Netto: 41,14 zł

Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

Publikacja stanowi przegląd i usystematyzowanie literatury dotyczącej identyfikacji determinant zarządzania jakością w administracji publicznej oraz sposobów jej pomiaru, opracowanie modeli uwarunkowań zarządzania jakością w powiązaniu ze skutecznością, strategią i otoczeniem w jakim funkcjonują. W książce Autorka dokonała porównania stanu i kondycji zarządzania przez jakość w administracji publicznej w Polsce i w wybranych krajach Unii Europejskiej...

52,20 zł 58,00 zł Netto: 49,71 zł

Studencka informacja zwrotna w zarządzaniu jakością studiów. Jak obudzić wykładowców i studentów?

Publikacja zawiera holistyczne, całościowe spojrzenie na aktualny stan wiedzy dotyczący roli studenckiej informacji zwrotnej w zarządzaniu jakością studiów w szkole wyższej. Wielorakość podejść i metod badawczych oraz źródeł informacji w badaniach nad studencką ewaluacją zajęć dydaktycznych jest gwarancją większej rzetelności i trafności wyników tej ewaluacji. Tematyka pracy wykracza poza schemat opisu i analizy zagadnień sumującej i kształtującej oceny skuteczności nauczania wykładowców szko..

22,50 zł 45,00 zł Netto: 21,43 zł

Koszty jakości wybrane aspekty

Celem książki jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie ogólnej problematyki kosztów jakości w ujęciu: ekonomiczno-organizacyjnym jakości, zarządzania jakością z uwzględnieniem parametru wartości, przydatnej w zarządzaniu współczesną jakością. Syntetyczna postać książki wynika z założenia, że dla kadry zarządzającej jakością w przedsiębiorstwie w większym stopniu przydatne będzie w praktyce poznanie istoty omawianych zagadnień. Z tego powodu pominięte zostało analityczne ujęcie księgo..

11,04 zł 46,00 zł Netto: 10,51 zł

Strategia zarządzania jakością

W książce autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością...

36,00 zł 40,00 zł Netto: 34,29 zł

Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji

Podejmowanie decyzji na podstawie faktów to jedna z ośmiu zasad zarządzania jakością wymienionych w normie ISO 9000:2005, zgodnie z którą podstawą skutecznych decyzji są wyniki analiz danych i informacji. W praktyce należy jednak wskazać, które dane i informacje powinny być analizowane, w jaki sposób, jaki jest cel analizy oraz jakie mierniki wskażą, czy cel ten został osiągnięty. Odpowiedź na te pytania nie jest prosta. Materiał zawarty w książce w ograniczonym zakresie pozwala rozwiązać ten pr..

82,80 zł 92,00 zł Netto: 78,86 zł

Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argu..

20,00 zł 40,00 zł Netto: 19,05 zł
Przeglądasz 1 do 10 z 10 (1 stron)