Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,00 zł
75% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
W książce omówiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa. Pokazano, jak kadra zarządzająca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsiębiorstwo wymaga radykalnej zmiany celów i obszaru działalności. Autorzy dają odpowiedź na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsiębiorstwa, jak przeprowadzać odnowę strategiczną w przedsiębiorstwie oraz jakie są doświadczenia polskich przedsiębiorstw w tej dziedzinie. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych lat studiów oraz studentów studiów doktoranckich w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu. Wiele istotnych wiadomości mogą w niej również odnaleźć menedżerowie wyższych szczebli i konsultanci zajmujący się doradztwem strategicznym dla przedsiębiorców.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor nadzwyczajny w Katedrze Zarządzania Strategicznego AE w Poznaniu. Obecnie pełni funkcję prorektora ds. dydaktyki AE w Poznaniu
doktor nauk ekonomicznych i magister fizyki, adiunkt w Katedrze Teorii Organizacji i Zarządzania AE w Poznaniu. Starszy konsultant w IDS Scheer.
Spis treści: Wstęp Piotr Banaszyk