• Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • Autor: Franciszek Krawiec
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7251-979-5
  • Data wydania: 2009
  • Liczba stron/format: 144/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 35.00 zł

    31.50 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.

W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.

Spis treści:

Od autora
 
Wstęp
 
Rozdział 1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy
 
1.1. Wprowadzenie
1.2. Koncepcja reputacji firmy
1.3. Podstawowe poglądy na reputację firmy
1.4. Wartość reputacji
1.5. Koszty kryzysu
 
Rozdział 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy
 
2.1. Wprowadzenie
2.2. Wizja i misja firmy
2.3. Zasady i praktyki biznesowe
2.4. Kultura korporacyjna
2.5. Komunikacja korporacyjna
 
Rozdział 3. Zarządzanie reputacją firmy
 
3.1. Wprowadzenie
3.2. Rozumienie koncepcji zarządzania reputacją firmy
3.2.1. Reputacja i zasady PR
3.2.2. Menedżer i komunikacje
3.3. Zasady postępowania rady nadzorczej
3.4. Cele PR korporacji
3.5. Mierzenie efektywności zarządzania reputacją firmy
3.5.1. Ilościowe wyrażenie czynników kształtujących reputację
3.5.2. Istotność zaufania interesariuszy
3.5.3. Ocena wpływu reportaży medialnych
3.5.4. Uwagi końcowe
3.6. Budowa i implementacja procesu zarządzania reputacją
3.6.1. Opracowywanie krótkiej, logicznie spójnej deklaracji reputacji firmy
3.6.2. Konstrukcja
3.6.3. Wybór i mianowanie menedżera reputacji
3.6.4. Rozpocznij realizację w duchu kooperacji
3.6.5. Uwagi końcowe
 
Rozdział 4. Marketing reputacji firmy
 
4.1. Wprowadzenie
4.2. Definicja marketingu reputacji
4.3. Reputacja: główny cel marketingu
4.4. Rola marketingu w tworzeniu wartości niematerialnych zasobów
4.5. Rola PR we wspieraniu marketigu reputacji
 
Bibliografia

Franciszek Krawiec

prof. dr hab., przez wiele lat pracował w Katedrze Zarządzania Innowacjami w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie pracuje w Katedrze Organizacji i Inżynierii Produkcji na Wydziale Inżynierii Produkcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie wykłada zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem i planowanie oraz zarządzanie energetyką lokalną.


Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane