• Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia

Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia

  • Autor: Maria Szpakowska
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-8085-004-0
  • Data wydania: 2016
  • Liczba stron/format: 198/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 48,00 zł

    43,20 zł

  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,20 zł
  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych.

Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa.

Autor książki

Maria Szpakowska

prof. dr hab. inż., kierownik Katedry Zarządzania Jakością i Towaroznawstwa Politechniki Gdańskiej. Autorka wielu publikacji z zakresu m.in. oscylatorów membranowych oraz towaroznawczych problemów jakości produktów żywnościowych, w szczególności badań jakości żywności za pomocą sensorów smaku. Jest międzynarodową specjalistką w zakresie membran ciekłych i towaroznawczych uwarunkować jakości i bezpieczeństwa żywności. Książki tego autora

Spis treści:

Wykaz najważniejszych skrótów

Wprowadzenie

Rozdział 1. Podstawy zarządzania projakościowego

1.1. Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Wybrane kategorie instrumentarium zarządzania jakością
1.3. Systemy zarządzania oparte na kryterium jakości
1.4. Podejście procesowe
1.5. Integracja normatywnych systemów zarządzania
1.6. Aspekty ekonomiczne związane z jakością

Rozdział 2. Wybrane systemy związane z jakością i bezpieczeństwem żywności

2.1. Istota bezpieczeństwa żywności
2.2. Programy warunków wstępnych
2.3. System HACCP
2.4. Norma ISO 22000

Rozdział 3. Metody badania preferencji i satysfakcji konsumenta produktów żywnościowych

3.1. Istota badań satysfakcji konsumenta
3.2. Badania sondażowe
3.3. Wybrane metody sensorycznych badań konsumenckich
3.4. Metoda EsSENSE™ profile i metoda MUSA
3.5. Metoda CSI

Rozdział 4. Statystyczne metody doskonalenia procesów

4.1. Istota doskonalenia procesów z użyciem metod statystycznych
4.2. Analiza regresji
4.3. Projektowanie eksperymentów

Rozdział 5. Przykłady zastosowań wybranych metod w zarządzaniu jakością i w towaroznawstwie

5.1. System HACCP dla nowego dania serwowanego w restauracji
5.2. Konsumencka ocena sensoryczna metodą parzystą za pomocą testu dwustronnego
5.3. Metoda EsSENSE Profile™ w  badaniach konsumenckich
5.4. Metoda MUSA w analizie satysfakcji konsumentów z produktu żywnościowego
5.5. Ocena satysfakcji konsumentów wybranych win metodą CSI
5.6. Tworzenie i weryfikacja prostego modelu regresyjnego
5.7. Tworzenie i weryfikacja modelu regresji wielorakiej
5.8. Zastosowanie metody projektowania eksperymentów DOE

Podsumowanie
Bibliografia
Załączniki
Spis tabel i rysunków

Napisz opinię

Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
    Zły           Dobry

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł