Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
- Autor: Dorota Szymańska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-304-4
- Data wydania: 2010
- Liczba stron/format: 196/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
40,00 zł
20,00 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
50% taniej
Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.
Recenzja
» Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?, egospodarka.pl »
» Poradnik menadżerski, hrstandard.pl »
» Kompendium wiedzy menadżerskiej, falco.edu.pl »
» Zarządzanie jakością w firmie, egospodarka.pl »
» Organizowanie i prowadzenie zebrań, egospodarka.pl »
prof. dr hab. inż. Jacek Kijowski:
(...) uważam, że całe opracowanie jest godne polecenia. (...) Ta książka – przewodnik różni się korzystnie od innych opracowań bardzo sformalizowanych i brzmiących językiem standardów wdrażania systemów jakości. To opracowanie oparte na doświadczeniu Autorów przemawia do czytelnika jasnym i zwięzłym przekazem. Proponuje mu szereg oryginalnych, jak również sprawdzonych wzorów i rozwiązań skutecznie wspomagających menadżerów w mozolnej pracy nad kształtowaniem mentalności projakościowej podległych pracowników.
Autor książki
Dorota SzymańskaWprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?
Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
Dodatek A.
SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO