Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40.50 zł
10% taniej
Książka jest przeznaczona dla osób, które podchodzą do zawodu terapeuty w sposób plastyczny i kreatywny. Zawiera ćwiczenia do wykorzystania podczas zajęć, będące inspiracją do wzajemnej współpracy podczas prowadzenia terapii, do wymieniania spostrzeżeń i doświadczeń, a w efekcie do tworzenia zindywidualizowanych i skorelowanych ze sobą programów terapii pełnych ćwiczeń, które zapewnią podopiecznym aktywne i ciekawe zajęcia oraz optymalny rozwój.Porady i ćwiczenia są dla uczniów z:- trudnościami w nauce,- dysleksją,- zespołem Aspergera i autyzmem,- afazją,- alalią,- opóźnionym rozwojem mowy,- niezakończonym rozwojem mowy,- różnymi wadami wymowy.W serii ukazały się:1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy
Fragment
Anna Radwańska pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta zajęciowy w szkole podstawowej. Pracuje z dziećmi mającymi trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, ZA, autyzm, mutyzm) oraz w szkole ponadpodstawowej jako pedagog szkolny. Autorka książek, artykułów dla portali parentingowych i czasopisma Baby Junior. Praca z dziećmi to jej pasja. Prowadzi blog Przyjazny Pedagog (http://przyjaznypedagog.blogspot.com/).
Aleksandra Sobolewska-Kędzior logopeda w szkole podstawowej i neurologopeda w placówce medycznej. Prowadzi terapię mowy z dziećmi i dorosłymi oraz prelekcje dla nauczycieli i rodziców. Tworzy autorskie ćwiczenia i testuje nowe metody terapeutyczne. Inicjatorka Grupy Wsparcia dla Rodziców Dzieci z Zespołem Aspergera przy Szkole Podstawowej.
Attwood T., Zespół Aspergera. Kompletny przewodnik, Gdańsk 2017.Bryńska A., Autyzm i zespół Aspergera, Warszawa 2009.Bielenda-Mazur E., O potrzebie wczesnej interwencji w przypadku dziecka z alalią [w:] Neurologopedia T. 1, Kraków 2018.Bogdanowicz M., Diagnoza dysleksji rozwojowej w Polsce, [w:] Diagnoza dysleksji, (red.) B. Kaja, Bydgoszcz 2003.Bogdanowicz M., Ryzyko dysleksji, dysgrafii, dysortografii, Gdańsk 2012.Bogdanowicz M., Borkowska A., Model rozpoznawania specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu [za:] Lyon G.R., Shaywitz S.E. & Shaywitz B.A., 2003, tłum. M. Łockiewicz.Bogdanowicz M., Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w świetle klasyfikacji medycznych, psychologicznych i pedagogicznych [w:] Audiofonologia t. X, Gdańsk 1997.Bryńska A., Autyzm i zespół Aspergera, Warszawa 2009.Cieszyńska-Rożek J., Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci, Kraków 2013.Cieszyńska J., Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych, Kraków 2011.Grandin T., Panek R., Mózg autystyczny, Kraków 2016.Johnson M., Wintgens A., Mutyzm wybiórczy. Kompendium wiedzy, Gdańsk 2018.Konopska L., Postępowanie logopedyczne w przypadku osób z wada zgryzu, [w:] Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego, (red.) S. Grabias, J. Panasiuk, T. Woźniak, Lublin 2015.Plichta P., Jagoszewska I., Gładyszewska-Cylulko J., Szczupał B., Drzazga A., Cytowska B., Specjalne potrzeby uczniów z niepełnosprawnościami, Kraków 2017.Panasiuk J., Postępowanie logopedyczne w przypadkach afazji, [w:] Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego, (red.) S. Grabias, J. Panasiuk, T. Woźniak, Lublin 2015.Small G., Vorgan G., iMózg. Jak przetrwać technologiczną przemianę współczesnej umysłowości, Poznań 2011.Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i nasze dzieci, Słupsk 2013.Stasiak M., Postępowanie logopedyczne w przypadku alalii prolongaty, [w:] Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego, (red.) S. Grabias, J. Panasiuk, T. Woźniak, Lublin 2015.Wianecka E., Manualne torowanie głosek (MTG), Kraków 2012.Vetulani J., Mózg: fascynacje, problemy, tajemnice, Kraków 2014.
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 41.14 zł
44.10 zł 49.00 zł Cena netto: 42.00 zł
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
41.40 zł 46.00 zł Cena netto: 39.43 zł
146.00 zł Cena netto: 139.05 zł
56.70 zł 63.00 zł Cena netto: 54.00 zł
59.40 zł 66.00 zł Cena netto: 56.57 zł
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł