Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.
Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Nauki o zarządzaniu – zakres i perspektywy rozwoju
1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych
Rozdział 2. Marketing jako system aktywności
1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu2. Marketing systemowy – perspektywa etyczna3. Transformacja a polityka rynkowa4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce
Rozdział 3. Wybrane aspekty zarządzania
1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – wyzwania dla teorii i praktyki4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników
Rozdział 4. Wybrane aspekty marketingu
1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu3. Marketing internetowy i mobilny
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Aniela Styś
prof. dr hab., Dyrektor Instytutu Zarządzania i Marketingu Wydziału Finansów i Zarządzania WSB we Wrocławiu.
Krzysztof Łobos
dr hab., profesor Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, pracownik uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a następnie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i we Wrocławiu, w latach 2013-2016 prorektor WSB we Wrocławiu. Konsultant w zakresie doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw. Autor publikacji książkowych i artykułów naukowych z zakresu efektywności ekonomicznej, współczesnych metod zarządzania, uwarunkowań rozwoju i wzrostu małych oraz średnich przedsiębiorstw. Członek Polskiego Towarzystwa Statystycznego.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł