Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,50 zł
75% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
dr inż. Laureatka II edycji Konkursu na najlepsze dysertacje doktorskie „Nowe trendy w naukach ekonomicznych i zarządzaniu". Została wyróżniona w IX Konkursie na Prace Naukowe Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk w kategorii monografie za prace powstałe w latach 2007-2009. Doświadczenie naukowe zdobywała na stażach badawczych: w Pennsylvania State University w Stanach Zjednoczonych, Stockholm University w Szwecji, Vienna University of Economics and Business w Austrii, University of Sydney w Australii, BI Norwegian Business School w Norwegii.