Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem. Perspektywa wewnątrzorganizacyjna
- Autor:
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-466-9
- Data wydania: 2011
- Liczba stron/format: 223/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
50.00 zł
12.50 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12.50 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
75% taniej
Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
Rozdział 1. Wprowadzenie