Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Publikacja jest podręcznikiem do nauki przedmiotu zarządzanie innowacjami i wielu specjalistycznych programów na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz logistyka. Zawiera kompleksową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, wiążącą problematykę organizacji i zarządzania z aspektami technicznymi, ekonomicznymi i społecznymi w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw oraz sieci innowacji. Książka podzielona jest na trzy części, w których zaprezentowano tematykę w zakresie: - charakterystyki działalności innowacyjno-wdrożeniowej, - organizacji przygotowania działalności innowacyjno-wdrożeniowej, - zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową, z właściwymi instrumentami pobudzającymi i doskonalącymi działalność tego typu. Zawarta w publikacji wiedza jest również przydatna dla praktyków przemysłowych, tj. ekspertów firm doradczych i projektowych oraz kadry menedżerskiej.
SPIS TREŚCI WSTĘP CZĘŚĆ I CHARAKTERYSTYKA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ I WDROŻENIOWEJ Rozdział 1 Działalność innowacyjna 1.1. Proces innowacyjny i powiązania w działalności innowacyjnej 1.2. Od kreatywności do innowacji 1.3. Procesy i subprocesy kreatywności i innowacji 1.4. Wdrażanie innowacji jako pomost między teorią a praktyką działalności innowacyjnej Rozdział 2 Działalność wdrożeniowa 2.1. Przedsiębiorstwo i systemy produkcyjne jako podstawowe ogniwa działalności wdrożeniowej 2.2. Działalność wdrożeniowa jako proces i podprocesy oraz ich uwarunkowania organizacyjne Rozdział 3 Diagnozowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej 3.1. Badanie innowacyjności w systemach przemysłowych i w regionach 3.1.1. Założenia i opis metody badawczej 3.1.2. Wyniki i wnioski badawcze 3.2. Badanie wdrażania nowej produkcji w przedsiębiorstwach przemysłowych 3.2.1. Założenia i opis metody badawczej 3.2.2. Wyniki i wnioski badawczej CZĘŚĆ II ORGANIZACJA PRZYGOTOWANIA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNO-WDROŻENIOWEJ Rozdział 4 Podstawy organizacji przygotowania działalności innowacyjno-wdrożeniowej 4.1. Metodyczne przygotowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej 4.2. Organizacja przygotowania prac badawczo-rozwojowych 4.3. Organizacja przygotowania prac wdrożeniowych Rozdział 5 Organizacja pracy zespołowej w działalności innowacyjno-wdrożeniowej 5.1. Architektura zespołowej działalności innowacyjno-wdrożeniowej według idei organizacji kreatywnej 5.2. Zespoły i tylko zespoły Rozdział 6 Projektowanie wdrożenia i rozruchu produkcji innowacji 6.1. Metodyka projektowania organizacji wdrażania i rozruchu nowej produkcji 6.2. Organizacyjne aspekty wdrażania nowej produkcji 6.2.1. Warunki i strategie wdrożeniowe 6.2.2. Problemy projektowania i wdrażania rozruchu produkcji w bieżącej eksploatacji komórek produkcyjnych CZĘŚĆ III ZARZĄDZANIE DZIAŁALNOŚCIĄ INNOWACYJNO-WDROŻENIOWĄ Rozdział 7 Podstawy zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.1. Koordynacja łańcucha tworzenia i wdrażania innowacji 7.2. Twórcze zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.2.1. Organizacja kreatywna jako fundament zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.2.2. Zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową jako rozwinięcie kreatywnego kierowania zespołami 7.3. Integracja zarządzania innowacjami w organizacjach przyszłości Rozdział 8 Zarządzanie siecią działalności innowacyjno-wdrożeniowej 8.1. Sieciowy proces tworzenia i wdrażania innowacji 8.2. Integracja przedmiotowo-podmiotowa w sieci innowacyjno- -wdrożeniowej 8.3. Kierowanie kapitałem ludzkim w sieci działalności innowacyjno- -wdrożeniowej Rozdział 9 Stabilizowanie zmian innowacyjnych 9.1. Cykl życia zmiany 9.2. Psychospołeczny obraz organizacji – istotny wymiar zmian 9.3. Ugruntowywanie zmian ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA ZAŁĄCZNIKI
prof. dr hab. Marek Pawlak: Książka podejmuje bardzo aktualny i ważny w polskiej gospodarce temat – Wdrażanie innowacji technologicznych, którego znaczenie wynika z kilku przesłanek. Po pierwsze, ogromny postęp czy nawet wyścig technologiczny wymusza na przedsiębiorstwach, które chcą być konkurencyjne, uczestniczenie w tym wyścigu i podejmowanie prób sprostania liderom w skali światowej. Po drugie, polskie przedsiębiorstwa z racji otwarcia granic odczuwają skutki postępu i wynikającej z niego rywalizacji i także chciałyby być konkurencyjne. Czy jednak mają szansę konkurowania z dużymi koncernami międzynarodowymi wydającymi na badania i rozwój ogromne kwoty pieniędzy?Z opracowania Marka Brzezińskiego wynika, że jest to możliwe, a – co ważne – Autor podaje wiele własnych oryginalnych pomysłów, jak można tego dokonać.
Marek Brzeziński dr hab. nauk o zarządzaniu oraz mgr inż. organizacji produkcji (Politechnika Warszawska). Wiele lat pracował na stanowisku profesora w kilku ośrodkach akademickich. Jest autorem i współautorem ponad 100 publikacji z dyscypliny nauk o zarządzaniu. Jego zainteresowania naukowe obejmują: zarządzanie wiedzą i innowacjami, zarządzanie produkcją oraz modelowanie organizacji przyszłości.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł