• Trening umiejętności emocjonalnych i społecznych dzieci. Karty terapeutyczne i karty pracy

Trening umiejętności emocjonalnych i społecznych dzieci. Karty terapeutyczne i karty pracy

  • Autor: Agnieszka Lasota
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-66491-51-9
  • Data wydania: 2021
  • Liczba stron/format: 60/A4
  • Oprawa: teczka

Cena detaliczna

  • 60.00 zł

    54.00 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.

Teczka zawiera:

- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-białych przeznaczonych do pracy z dziećmi;
- Gotowe narzędzie do pracy terapeutycznej i profilaktycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym;
- Karty dostosowane są do wieku i możliwości poznawczych dzieci;
- Treści ujęte w atrakcyjnej formie graficznej, są niezwykle prostym sposobem pomocy uczniom w uświadomieniu sobie własnych przekonań poznawczych, stanów emocjonalnych czy zachowań;
- Karty będące propozycją pomocy w pracy nad rozwojem kompetencji emocjonalnych w oparciu o cztery podstawowe emocje, takie jak: SMUTEK, STRACH/LĘK I ZŁOŚĆ czy RADOŚĆ. Znajdują się w niej także karty przydatne do wspierania rozwoju pozytywnych postaw społecznych i dotyczą ZACHOWAŃ PROSPOŁECZNYCH, takich jak: DZIĘKOWANIE, PROSZENIE, POMAGANIE, ZAPRASZANIE DO ZABAWY, POCIESZANIE I DZIELENIE SIĘ.

Uzupełnieniem kart pracy jest książka pt. Emocje komunikacja akceptacja. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.


Polecamy
również:
W pakiecie
taniej!

Spis treści:

Wprowadzenie

Emocje. Karta pokazowa
Emocje
Jak wyglądam, kiedy czuję smutek? Karta pokazowa
Jak wygląda moje ciało, kiedy czuję smutek?
Smutek – przyczyny
Drabina smutku
Balon smutku
Smutek. Myśli – Emocje – Zachowania
Co mogę zrobić, gdy się smucę? Karta pokazowa
Co mogę zrobić, gdy się smucę?
Smutek – radzenie sobie
Jak wyglądam, kiedy się złoszczę? Karta pokazowa
Jak wyglądam, kiedy się złoszczę?
Złość – przyczyny  
Drabina złości
Balon złości
Złość. Myśli – Emocje – Zachowania
Jak pokonać swoją złość? Karta pokazowa
Jak pokonuję swoją złość?
Złość – radzenie sobie
Co czuje moje ciało, gdy się boję? Karta pokazowa
Co czuje moje ciało, gdy się boję?
Strach – przyczyny
Drabina lęku
Balon strachu  
Strach. Myśli – Emocje – Zachowania  
Co mogę zrobić, gdy się boję? Karta pokazowa
Jak sobie poradzić ze strachem? Karta pokazowa
Co mogę zrobić, gdy się boję?
Strach/lęk – radzenie sobie
Jak wyglądam, kiedy czuję radość? Karta pokazowa
Jak wyglądam, kiedy czuję radość?
Radość – przyczyny
Drabina radości
Balon radości
Radość. Myśli – Emocje – Zachowania  
Porady na trudne i negatywne emocje. Karta pokazowa  
Moje negatywne emocje
Moje pozytywne emocje
Co dziś czujesz? Karta pokazowa
Umiejętność dziękowania. Karta pokazowa
Umiejętność dziękowania
Umiejętność pocieszania. Karta pokazowa
Umiejętność pocieszania
Umiejętność pomagania. Karta pokazowa  
Umiejętność pomagania
Umiejętność wspólnej zabawy. Karta pokazowa
Umiejętność wspólnej zabawy
Umiejętność proszenia o pomoc. Karta pokazowa  
Umiejętność proszenia o pomoc
Umiejętność dzielenia się. Karta pokazowa
Umiejętność dzielenia się
Gra MEMORY. Karta pokazowa
Gra MEMORY

Agnieszka Lasota
doktor psychologii, psycholog dziecięcy, socjoterapeutka, trenerka, nauczyciel akademicki. Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolach oraz w ośrodkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych. Współpracuje z  fundacją Uniwersytet Dzieci w  Krakowie, gdzie prowadzi cykliczne warsztaty dla uczniów, rozwijające kompetencje emocjonalne i społeczne. Realizuje szkolenia dla pedagogów oraz psychologów i terapeutów z zakresu psychologii dziecka, komunikacji, emocji i  edukacji szkolnej. Jest autorką 7 książek oraz ponad 50 artykułów naukowych.

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane