Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Dr hab. Barbara Kalinowska-Witek, prof. UMCS: Zawarte w publikacji pt. Terapie wspomagające nieharmonijny rozwój dziecka. Ćwiczenia mogą stanowić przydatną pomoc do pracy z dzieckiem. Mogą być wykorzystane zarówno w ramach terapii integracji sensorycznej, zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, jak też pracy z dzieckiem w domu. Zamieszczone w książce ilustracje, dotyczące sposobu wykonywania poszczególnych ćwiczeń oraz ilustracje do bajek logopedycznych stanowią dodatkowy jej atut. Książka będzie niewątpliwie przydatna dla osób, pracujących z dziećmi, u których występują zaburzenia w zakresie funkcji psychomotorycznych i nieharmonijny rozwój. (…) Pragnę podkreślić, że jest to książka potrzebna zarówno terapeutom, jak też rodzicom, którzy podejmują codzienny trud pracy z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju psychoruchowym.
Przeczytaj fragment
dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki, terapeuta SI (II stopień), oligofrenopedagog, terapeuta zajęciowy, terapeuta NDT Bobath w terapii zajęciowej, międzynarodowy trener masażu Shantala, rewalidator osób chorych, terapeuta Prehtla, fizjoterapeuta, terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej, trener metody INPP, certyfikowany diagnosta ADOS-2, ASRS (autyzm), terapeuta metody AHA. Pracuje w SOSW w Szymanowie k./Morąga, w Ostródzie prowadzi własny gabinet terapeutyczny. Związany jest z Mazurskim Centrum Szkoleń, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu: terapii ręki, metody INPP, masażu Shantala, DCD (rozwojowych zaburzeń koordynacji ruchowej). Uczestnik wielu konferencji na terenie Polski, jak i poza granicami. Autor licznych artykułów o tematyce terapeutycznej. Prekursor Terapii ręki w Polsce.
Spis treści:WstępJacek SzmalecRozdział I. Zabawy służące doskonaleniu postawy, równowagi, obustronnej koordynacji ruchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz rytmu i tempa ćwiczeńPatrycja TymińskaRozdział II. Zabawy psychomotoryczne wpływające na rozwój emocjonalno-społeczny dzieciIreneusz Szachanowicz, Monika Czarnecka, Dorota Kiekiert, Jacek Szmalec Rozdział III. Zabawy psychomotoryczne – ćwiczenia (zabawy) usprawniające motorykęSylwia Kajzer, Jacek SzmalecRozdział IV. Tory przeszkód – strategie terapeutyczne służące doskonaleniu wykonywania złożonych poleceńJacek Szmalec, studentki IV roku logopedii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w ElbląguRozdział V. Bajki logopedyczne w pracy z dzieckiemEwa Bińkuńska Rozdział VI. Logopedyczne programy zajęć