Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,40 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.Zestaw ćwiczeń zawarty w części 2 dotyczy:- łączenia cech, - wykreślanek.Łączenie cech jest umiejętnością, która wspomaga koncentrację, analizę i syntezę wzrokową, odkrywanie relacji pomiędzy elementami i myślenie przez analogię. Są to funkcje, które w dużej mierze angażują pracę lewej półkuli mózgu, tak często zablokowaną u współczesnych dzieci. Wykreślanki wspomagają funkcje wzrokowe, spostrzegawczość oraz poprawiają koncentrację. Są świetnym materiałem ćwiczącym funkcje zaburzone przy zagrożeniu dysleksją. W serii:
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Przeczytaj fragment
pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta zajęciowy w szkole podstawowej. Pracuje z dziećmi mającymi trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, ZA, autyzm, mutyzm) oraz w szkole ponadpodstawowej jako pedagog szkolny. Autorka książek, artykułów dla portali parentingowych i czasopisma Baby Junior. Praca z dziećmi to jej pasja. Prowadzi blog Przyjazny Pedagog (http://przyjaznypedagog.blogspot.com/).
logopeda w szkole podstawowej i neurologopeda w placówce medycznej. Prowadzi terapię mowy z dziećmi i dorosłymi oraz prelekcje dla nauczycieli i rodziców. Tworzy autorskie ćwiczenia i testuje nowe metody terapeutyczne. Inicjatorka Grupy Wsparcia dla Rodziców Dzieci z Zespołem Aspergera przy Szkole Podstawowej.
Bogdanowicz M., Adryjanek A., Rożyńska M., Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców, Gdynia 2014.Cieszyńska J., Kocham uczyć czytać. Poradnik dla rodziców i nauczycieli, Kraków 2008.Cieszyńska-Rożek J., Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci, Kraków 2013.Korendo M., Językowa interpretacja świata w wypowiedziach osób z zespołem Aspergera, Kraków 2013.Szeląg E., Różnice indywidualne a mózgowe mechanizmy mowy. Przegląd badań własnych, „Logopedia” 1996, nr 23.