Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy
- Autor: Radwańska Anna Sobolewska-Kędzior Aleksandra
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-8085-884-8
- Data wydania: 2021
- Liczba stron/format: 45/A4
- Oprawa: teczka
Cena detaliczna
41,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,40 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole
z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na
wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci
w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne
przy niwelowaniu tych trudności.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy:
- umiejętności analizy i syntezy słuchowej,
- funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.
Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy
i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych
i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych.
Karty pracy są dla uczniów z:
- trudnościami w nauce,
- dysleksją,
- zespołem Aspergera i autyzmem,
- afazją,
- alalią,
- opóźnionym rozwojem mowy,
- niezakończonym rozwojem mowy,
- różnymi wadami wymowy.
W serii:
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Fragment książki
Autor książki
Radwańska Anna Sobolewska-Kędzior AleksandraBogdanowicz M., Adryjanek A., Rożyńska M., Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców, Gdynia 2014.
Cieszyńska J., Kocham uczyć czytać. Poradnik dla rodziców i nauczycieli, Kraków 2008.
Cieszyńska-Rożek J., Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci, Kraków 2013.
Korendo M., Językowa interpretacja świata w wypowiedziach osób z zespołem Aspergera, Kraków 2013.
Szeląg E., Różnice indywidualne a mózgowe mechanizmy mowy. Przegląd badań własnych, „Logopedia” 1996, nr 23.