• Teoria decyzji a kształtowanie wartości w zarządzaniu

Teoria decyzji a kształtowanie wartości w zarządzaniu

  • Autor: Ewa Kowalska-Napora
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-690-9
  • Data wydania:
  • Liczba stron/format: 210
  • Oprawa: PDF

Cena detaliczna

  • 38.00 zł

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Od Autorki:

Książka odnosi się do torów decyzji, w sposób oczywisty tłumacząc teorię względności, którą rozumie wielu, ale nikt nie potrafi „rozpisać jej” poprzez wzory. Nie ma recepty na życie, bo dobra nie widać, rozumiemy je, gdy wpadamy w ciemność. Nic nie przynosimy na ten świat i nic z niego nie zabieramy [święty Augustyn], wszystko jest proste, tylko my sami gmatwamy sobie tę prostotę, gubimy się w domysłach, tracąc własne szczęście i zabierając je innym. Odwieczny pęd i spirala czasu to demagogia ciągów, materia i antymateria to to, co nas pcha do przodu w działaniu i hamuje, determinizm to świadomość poznania, dwa bieguny wszystkiego, co jest niczym, i choć nie ma zera, to ratuje nas świadomość interpretacji czasu rzeczywistego i jego załamania, czy to matematyka...? Fizyka...? Nie, to życie.

Wprowadzenie

1. Wartość w procesie decyzyjnym

1.1. Wartość – jakość a wartość relatywna
1.1.1. Transformata przestrzenna a ambiwalencja funkcji estymowanej przepływu
1.1.2. Nowe wprowadzenie, czyli parę słów o strukturze wszystkiego
1.2. Przestrzeń decyzji na podstawie funkcji celu
1.3. Rozkład Gaussa i tworzona wartość estymowana
1.3.1. Poziomy optymalizacyjne
1.3.2. Tworzenie i przechwytywanie wartości

2. Topologia przestrzeni zarządzania

2.1. Topologia przestrzeni a optymalizacja decyzji  
2.2. Kwantyfikacja cech nieparametrycznych
2.2.1. Organizacja przyszłości a strategie tworzenia wartości logistycznej
2.2.2. Nonkonformizm, czyli radykalizm poznawczy
2.2.3. Radykalizm fundamentalny  
2.3. Model wartości zarządczej  
2.3.1. Kryterium optymalności
2.3.2. Radykalizm fundamentalny a funkcja barierowa  
2.3.3. Modelowe odniesienie do strategii łańcuchów dostaw i przejmowania w nich wartości  
2.3.4. Tautologia binarna a modelowanie hybrydowe jako odpowiedź na przechwytywanie wartości   
2.3.5. Ontologia systemu poznania  
2.4. Kryzys, czyli wojna emocji
2.4.1. Dysfunkcja egzystencjalna jako wartość dodana
2.5. Zarządzanie miękkie w logistyce przepływu
2.5.1. Jakość procesu i produktu a ECR
2.5.2. Marketingowo-logistyczny wymiar produktu
2.5.3. Logistyka produkcji a pole strategiczne

3. Klaster i konfiguracja sieci

3.1. Projektowanie sieci w zarządzaniu logistycznym  
3.1.1. Dobrostan emocji, czyli trochę o szczęściu
3.1.2. Inżynieria zarządzania siecią
3.2. Mapowanie procesu poprzez układ jednostek skumulowanych
3.2.1. Niehierarchiczna analiza skupień  
3.2.2. Odpowiedź systemu informacji – transfer rozwiązań w sieci
3.3. Produkt potencjalny a efektywność kosztowa łańcucha wartości

4. Sieci lameralne w zarządzaniu

4.1. Korytarze decyzyjne – tautologia empiryczna w procesie regresji
4.2. Kompozycja sieci logistycznej
4.3. Struktura klastrowa

5. Przedsiębiorstwo fraktalne

5.1. Morał małej dziewczynki
5.2. Sieci lameralne a teoria decyzji  
5.2.1. Struktury lameralne i sandwiczowe  
5.2.2. Problemy podejmowania decyzji, czyli problemy zarządzania  
5.2.3. Poszukiwanie rozwiązań
5.3. Zarządzanie miękkie wartością niematerialną
5.4. Jakość w sieci jako wartość dodana  
5.5. Dziewczynka z zapałkami
5.6. Strategia zarządzania wartością logistyczną

6. Modelowanie przestrzeni logitu

6.1. Systemowe podejście do zaburzeń równowagi  
6.1.1. Założenia budowy intuicyjnej  
6.1.2. Dylatacja a rozkład logitu można podejść na kilka sposobów
6.2. Sieci lameralne a teoria decyzji  
6.3. Kompozycja sieci logistycznej  
6.4. Konkurencja w sieci a kształtowanie przepływu

7. Struktury holonowo-rozmyte jako odpowiedź na znaki zapytania w sieci

7.1. Architektura sieci w rozkładzie nieparametrycznym
7.2. Kontekst – wartość a sieciowanie
7.2.1. Sieci Hopfielda, kategoryzacja warstwowa
7.2.2. Teoria decyzji a koszty alternatywne
7.2.3. Konformizm poznawczy
7.2.4. Radykalizm fundamentalny  
7.3. Koszty ukryte jako kryterium oceny efektywności działań organizacji  
7.3.1. Teoria góry lodowej jako sposób na ekstrapolację pola szacowań
7.3.2. Aplikacje matematyki intuicjonistycznej w strategii zarządzania siecią  

Bibliografia

Spis rysunków

Spis wzorów

Podsumowanie

Eksplikacje autorskie – precesja teorii zarządzania

Topologia przestrzeni

Morał małej dziewczynki

Morał dziewczyny z kwiatami, czyli co z układem relacyjnym [?]

Streszczenie

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane