• Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa

Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa

  • Autor: Piotr Banaszyk
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7251-736-4
  • Data wydania: 2007
  • Liczba stron/format: 96/A5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 28,00 zł

    7,00 zł

  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,00 zł
  • 75% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

W książce omówiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa. Pokazano, jak kadra zarządzająca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsiębiorstwo wymaga radykalnej zmiany celów i obszaru działalności. Autorzy dają odpowiedź na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsiębiorstwa, jak przeprowadzać odnowę strategiczną w przedsiębiorstwie oraz jakie są doświadczenia polskich przedsiębiorstw w tej dziedzinie.

Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych lat studiów oraz studentów studiów doktoranckich w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu. Wiele istotnych wiadomości mogą w niej również odnaleźć menedżerowie wyższych szczebli i konsultanci zajmujący się doradztwem strategicznym dla przedsiębiorców.

Autor książki

Piotr Banaszyk

doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor nadzwyczajny w Katedrze Zarządzania Strategicznego AE w Poznaniu. Obecnie pełni funkcję prorektora ds. dydaktyki AE w Poznaniu.

Spis treści:

Wstęp
Piotr Banaszyk

Rozdział 1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych
Szymon Cyfert

1.1. Istota strategicznej odnowy organizacji
1.2. Koncepcje strategicznej odnowy organizacji
1.3. Mechanizmy odnowy strategicznej - koncepcja Baden-Fullera i Volbredy
1.4. Proces odnowy strategicznej

Rozdział 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie
Piotr Banaszyk

Wprowadzenie
2.1. Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa
2.2. Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa
2.3. Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej
Podsumowanie

Rozdział 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze
Piotr Banaszyk

Wprowadzenie
3.1. Podstawa teoretyczna
3.2. Podstawowe hipotezy badawcze
3.3. Metodologia badań
3.4. Próbka badawcza

Rozdział 4. Wyniki badań empirycznych
Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert

4.1. Charakterystyka próbki badawczej
4.2. Wyniki badań empirycznych

Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów

Napisz opinię

Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
    Zły           Dobry

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł