Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
- Autor: Dorota Szymańska Marcin Szymański
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-304-4
- Data wydania: 2010
- Liczba stron/format: 196/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
40.00 zł
20.00 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20.00 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
50% taniej
Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.
Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?
Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
Dodatek A.
SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO
» Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?, egospodarka.pl »
» Poradnik menadżerski, hrstandard.pl »
» Kompendium wiedzy menadżerskiej, falco.edu.pl »
» Zarządzanie jakością w firmie, egospodarka.pl »
» Organizowanie i prowadzenie zebrań, egospodarka.pl »
prof. dr hab. inż. Jacek Kijowski:
(...) uważam, że całe opracowanie jest godne polecenia. (...) Ta książka – przewodnik różni się korzystnie od innych opracowań bardzo sformalizowanych i brzmiących językiem standardów wdrażania systemów jakości. To opracowanie oparte na doświadczeniu Autorów przemawia do czytelnika jasnym i zwięzłym przekazem. Proponuje mu szereg oryginalnych, jak również sprawdzonych wzorów i rozwiązań skutecznie wspomagających menadżerów w mozolnej pracy nad kształtowaniem mentalności projakościowej podległych pracowników.
Dorota Szymańska
Marcin Szymański