• Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

  • Autor: Dorota Szymańska Marcin Szymański
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7641-304-4
  • Data wydania: 2010
  • Liczba stron/format: 196/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 40.00 zł

    20.00 zł

  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20.00 zł
  • 50% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.
 

Patroni medialni:            
 
Spis treści:

Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?
 
Rozdział 1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI JAKOŚCI. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI I KIEROWNICTWEM
 
1.1. Umiejętność menedżerska – budowanie zrozumienia dla wagi jakości w firmie
1.2. W praktyce firm. Rozmowa z kierownictwem i pracownikami – metoda KMO
Zasada pierwsza – Korzyści
Zasada druga – Metody
Zasada trzecia – Oczekiwania
1.3. Podsumowanie
 
Rozdział 2. PRZEKONYWANIE PRACOWNIKÓW I AUDITORÓW DO FIRMOWYCH STANDARDÓW JAKOŚCI. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ SKUTECZNĄ ARGUMENTACJĘ
 
2.1. Umiejętność menedżerska – wywieranie wpływu
2.2. W praktyce firm. Wykorzystanie praw perswazji w argumentowaniu
Prawo autorytetu
Prawo społecznego dowodu słuszności
Prawo limitu
Prawo zaangażowania i konsekwencji
Podpisanie się na kartce imieniem i nazwiskiem wzmaga poczucie zaangażowania
Prawo kontrastu
Prawo sympatii
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
 
3.1. Umiejętność menedżerska – skuteczne porozumiewanie się
3.2. W praktyce firm
Pracownik uciekający od odpowiedzialności – postawa Dziecka
Zbyt opiekuńczy lub zbyt wymagający przełożony – postawa Rodzica
Przywracanie prawidłowych relacji – postawa Dorosłego
3.2. Podsumowanie

Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
 
4.1. Umiejętność menedżerska: delegowanie zadań
4.2. W praktyce firm. Przekazywanie zadania z uwzględnieniem kompetencji i motywacji pracownika
Mistrz bez skrzydeł
„Nowy” w firmie
„Nie wiem i nie chcę wiedzieć”
Perły i gwiazdy
4.3. Podsumowanie
 
Rozdział 5. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZEBRAŃ
 
5.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie zebrań
5.2. W praktyce firm
Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
Realizowanie ustaleń z zebrania
5.3. Podsumowanie
 
Rozdział 6. SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
 
6.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie szkolenia i ocena efektywności szkolenia
6.2. W praktyce firm
Planowanie szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Prosta ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
Zaawansowana ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
6.3. Podsumowanie

Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
 
7.1. Umiejętność menedżerska – projektowanie i realizacja auditów wewnętrznych
7.2. W praktyce firm
Kompetencje i role auditora
Cztery powody, dla których realizujemy audity wewnętrzne
Audit wewnętrzny w doskonaleniu systemu zarządzania za pomocą cyklu PDCA i metody DMAIC
Komunikacja w procesie auditu
7.3. Podsumowanie

Dodatek A.

SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO
TEST SAMOOCENY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO

» Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?, egospodarka.pl »
» Poradnik menadżerski, hrstandard.pl »
» Kompendium wiedzy menadżerskiej, falco.edu.pl »
» Zarządzanie jakością w firmie, egospodarka.pl »
» Organizowanie i prowadzenie zebrań, egospodarka.pl »
 


prof. dr hab. inż. Jacek Kijowski:

(...) uważam, że całe opracowanie jest godne polecenia. (...) Ta książka – przewodnik różni się korzystnie od innych opracowań bardzo sformalizowanych i brzmiących językiem standardów wdrażania systemów jakości. To opracowanie oparte na doświadczeniu Autorów przemawia do czytelnika jasnym i zwięzłym przekazem. Proponuje mu szereg oryginalnych, jak również sprawdzonych wzorów i rozwiązań skutecznie wspomagających menadżerów w mozolnej pracy nad kształtowaniem mentalności projakościowej podległych pracowników.

Dorota Szymańska

Marcin Szymański

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Determinanty zachowań menedżerów w ...

10.50 zł 42.00 zł Cena netto: 10.00 zł

Menedżerowie i właściciele na rynku...

8.70 zł 58.00 zł Cena netto: 8.29 zł

Humanistyczne wartości zarządzania ...

12.50 zł 50.00 zł Cena netto: 11.90 zł

Diversity management. Narzędzie sku...

20.00 zł 40.00 zł Cena netto: 19.05 zł

Lojalność pracownicza. Od diagnozy ...

9.60 zł 48.00 zł Cena netto: 9.14 zł

Kapitał ludzki w strukturach wirtua...

9.80 zł 49.00 zł Cena netto: 9.33 zł

Samodoskonalenie menedżerów. Rozwój...

24.50 zł 49.00 zł Cena netto: 23.33 zł

Zarządzanie dla racjonalnego menedż...

50.40 zł 56.00 zł Cena netto: 48.00 zł

Dobór adaptacja motywowanie i rozwó...

51.30 zł 57.00 zł Cena netto: 48.86 zł

Właściwy kurs. Od białego kołnierzy...

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Prawo pracy dla menedżerów

29.00 zł 58.00 zł Cena netto: 27.62 zł

Motywacja pracownika a satysfakcja ...

45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł

Nauka o kreowaniu wiedzy. Podręczni...

53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł

Marka osobista w kształtowaniu kari...

40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł

Najczęściej kupowane