• Nie narzekaj!  Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy

Nie narzekaj! Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy

  • Autor: Jon Gordon
  • Wydawca: MT Biznes
  • ISBN: 978-83-8087-282-0
  • Data wydania: 2017
  • Liczba stron/format: 160/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 34.90 zł

    24.43 zł

  • 30% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Uwaga: książka ze zwrotów, może posiadać defekty w postaci poszarzałej okładki, zgiętego rogu itp. . Możliwość wysyłki zdjęć uszkodzeń (proszę wysłać zapytanie z tytułem książki na adres handlowy1@difin.pl)

Przestań jęczeć i przeczytaj tę książkę!
     - KEN BLANCHARD, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera


Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!

Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą
i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.

Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.

Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.



 Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum.
      - KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count

 Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją.
      - LOU HOLTZ, trener NFL

 W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy.
      - NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength

Podziękowania
Od autora
Wprowadzenie
1. Hope
2. Pożar
3. Morale
4. Telefon
5. Prawdziwy problem
6. Korek
7. Rozmowa
8. Koszty negatywności
9. Zawsze mogło być gorzej
10. Rak
11. Pozytywna droga
12. Odwyk od narzekania
13. Trzy Narzędzia do Walki z Narzekaniem
14. Brak wiadomości to dobra wiadomość
15. Podstawy dobrobytu
16. Blogerzy
17. Ogrodnik
18. Piątek
19. Spotkanie
20. Pozytywne zasady
21. W ogniu pytań
22. Jeszcze więcej korków
23. Niedziela
24. Poniedziałek
25. Hope zakazuje narzekania
26. Początek
27. Grać, żeby wygrać
28. Hope dostaje wiadomość
29. Sześć miesięcy później
30. Wszystko w porządku
31. Zakaz Narzekania. Plan działania
Tydzień Bez Narzekania. Indywidualny plan działania
TEST: Czy jesteś zrzędą?

Jon Gordon
jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit.

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane