• Multimedia w biznesie

Multimedia w biznesie

  • Autor: Agnieszka Szewczyk redakcja naukowa
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7251-961-0
  • Data wydania: 2008
  • Liczba stron/format: 216/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 42,00 zł

    10,50 zł

  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł
  • 75% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.

Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.

Autor książki

Agnieszka Szewczyk redakcja naukowa

prof. zw. dr hab., kierownik Zakładu Społeczeństwa Informacyjnego Uniwersytetu Szczecińskiego, zastępca dyrektora Instytutu Informatyki w Zarządzaniu, redaktor naukowy "Studia Informatica". Otrzymała dyplom magistra z zakresu ekonomii na Politechnice Szczecińskiej (1975 r.), doktorat z nauk ekonomicznych (1983 r.), habilitację z zakresu ekonomii (1991 r.), a następnie tytuł profesora nauk ekonomicznych (2005 r.). Zajmuje się problemami społeczeństwa informacyjnego, zwłaszcza w wymiarze ekonomicznym. Autorka ponad 50 publikacji z tego zakresu. Przewodniczy Komitetowi Programowemu Ogólnokrajowej Konferencji z cyklu Problemy Społeczeństwa Globalnej Informacji oraz Sekcji Społeczeństwa Informacyjnego przy Polskim Towarzystwie Informatycznym.

Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Istota multimediów


1.1. Geneza technologii multimedialnych
1.2. Wynalazki będące fundamentem dla multimediów
1.3. Internet a popularyzacja multimediów
1.4. Najnowsze urządzenia multimedialne
1.5. Ogólne zastosowania multimediów
1.6. Usankcjonowanie multimediów

Rozdział 2. Rola obrazu, dźwięku i animacji w przekazie multimedialnym

2.1. Obraz
2.2. Dźwięk
2.3. Animacja komputerowa
2.4. Komunikacja multimedialna

Rozdział 3. Zastosowania technologii multimedialnych w obszarach ekonomicznych

3.1. Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej
3.2. Multimedia w przedsiębiorstwie
3.3. Przykłady zastosowań multimediów w biznesie
3.4. Multimedia w dydaktyce

Rozdział 4. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji z wykorzystaniem technik multimedialnych

4.1. Prezentacja multimedialna
4.2. Planowanie i przygotowanie prezentacji
4.3. Wygłaszanie prezentacji
4.4. Typowe błędy w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji multimedialnej

Literatura

Spis rysunków

Spis tablic

Napisz opinię

Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
    Zły           Dobry

Multimedia w biznesie

10,50 zł 42,00 zł

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł