Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,50 zł
50% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
W pracy omówiono istotę pojęcia zarządzanie wiedzą w obszarze aliansu innowacyjnego. Określono poziomy gotowości technologii NASA służące badaniu efektywności systemów zarządzania wiedzą. Na podstawie przeprowadzonych badań w ponad 60 organizacjach międzynarodowych stworzono własny model biznesowy aliansu innowacyjnego, który można stosować w praktyce badawczej i biznesowej. Niezwykle aktualna tematyka badawcza pozwala czytelnikowi wychwycić problemy, z jakimi spotykają się menedżerowie wiodących międzynarodowych organizacji.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Prof. dr hab. Kazimierz Perechuda: Praca poświęcona jest nader złożonej problematyce zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych. W dotychczasowych badaniach na temat aliansów, fuzji i przejęć przedsiębiorstw dominowała analiza strategiczna oraz finansowo-ekonomiczna, natomiast aspekt strukturalnego dopasowania, zwłaszcza systemów zarządzania wiedzą oraz kapitału intelektualnego był z reguły pomijany. Praca charakteryzuje się niezwykle aktualną tematyką badawczą, wybór obszaru badawczego uważam za wysoce uzasadniony i ex ante stwierdzam, że przeprowadzone badania wypełniają dotkliwą lukę teoriopoznawczą, empiryczną i praktyczną w obszarze efektywnego transferu i dopasowania systemów Knowledge Management w aliansach przedsiębiorstw. Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska:
Tematyka pracy leży w obszarze nauk o zarządzaniu, a w szczególności dotyczy problemów badawczych umiejscowionych w ramach zarządzania wiedzą. Zagadnienie to stanowi istotną determinantę funkcjonowania i rozwoju współczesnych organizacji, budujących stabilną przewagę konkurencyjną w oparciu o rzadkie zasoby wiedzy, które często występują poza granicami danej organizacji i dla ich pozyskania przedsiębiorstwa nawiązują umowy strategiczne z partnerami na rynku, tworząc zaawansowane modele organizacyjne – alianse innowacyjne.