Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym. Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Lista załączników do pobrania z zakładki materiały dodatkoweTesty wiedzy
Errata »
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
prof. dr hab. Henryk Mruk: Książka stanowi interesujące, oryginalne, zróżnicowane spojrzenie na tematykę reklamy. To właśnie ujęcie wyróżnia tę pracę na tle innych książek poświęconych zagadnieniom promocji i reklamy. Opiniowana praca będzie przydatna studentom oraz praktykom biznesu, a także osobom zajmującym się marketingiem i reklamą.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta Anetta Barska
1.1. Miejsce i rola promocji w strukturze marketingu mix 1.2. Proces komunikacji z rynkiem i jego uczestnicy 1.3. Etapy projektowania strategii komunikacji marketingowej 1.4. Reklama jako instrument promocji mix 1.5. Reklama – funkcje i cele
Rozdział 2. Warsztat tworzenia reklamy Anetta Barska
2.1. Określenie adresatów reklamy 2.2. Tworzenie przekazu reklamowego 2.3. Perswazja w reklamie 2.4. Etyczne i prawne uwarunkowania reklamy 2.5. Sztuka ekonomii w reklamie 2.6. Badanie skuteczności i efektywności reklam
Rozdział 3. Nośniki i środki reklamy Janusz Śnihur
3.1. Rodzaje kluczowych produktów BTL i ATL 3.2. Opracowanie planu mediów 3.3. Monitorowanie planu mediów
Rozdział 4. Zasady współpracy z agencją reklamową Janusz Śnihur
4.1. Istota działania agencji reklamowej i zakres jej usług 4.2. Zadania agencji reklamowej 4.3. Rodzaje agencji reklamowych 4.4. Przygotowanie informacji na potrzeby współpracy z agencją reklamową
Rozdział 5. Wyzwania dla biznesu Mariola Michałowska
5.1. Świat mediów: wczoraj – dziś – jutro 5.2. Sztuka budowania relacji w internecie 5.3. Reklama w sieci 5.4. Wykorzystanie bloga i społeczności wirtualnych w biznesie 5.5. Prezentacja produktu i przedsiębiorstwa w internecie
Rozdział 6. Komunikacja w XXI wieku Mariola Michałowska
6.1. Internet – narzędzie komunikacji globalnej 6.2. Komunikowanie się w internecie 6.3. Komunikacja face to face vs interface to interface 6.4. Serwisy społecznościowe jako forma współczesnej komunikacji 6.5. Bezpieczeństwo w sieci
Rozdział 7. Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa Mariola Michałowska
7.1. Kształtowanie wizerunku w sieci 7.2. Media społecznościowe jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z klientami 7.3. Rodzaje mediów społecznościowych 7.4. Planowanie kampanii reklamowej w internecie 7.5. Kampania reklamowa w Google AdWords
Rozdział 8. Studia przypadków
8.1. Plan medialny dla zespołu muzycznego 8.2. Leks Sp. z o.o. na rynku produktu diabetycznych 8.3. Zakłady urządzeń elektrycznych „Atut” Sp. z o.o. 8.4. Pizzeria – propozycja graficznego logo firmy 8.5. Organizacja pokazu mody
Zakończenie
Literatura Spis tabel i rysunków