Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44.10 zł
10% taniej
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
» Anna Dąbrowska, Handel Wewnętrzny nr 2/2011 »
Prof. dr hab. Halina Szulce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu: Recenzowane opracowanie jest pracą oryginalną i bardzo cenną. Na podstawie budzących podziw, obszernych badań empirycznych zdiagnozowano znaczenie reklamy dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw, wskazując na istniejące w tym zakresie bariery o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym. Badania przeprowadzono zarówno wśród konsumentów, jak i, niezmiernie rzadkie, także wśród dużej reprezentacji przedsiębiorstw. Wyniki opisywanych badań i jasny sposób ich prezentacji, a także wysoki merytoryczny poziom opracowania, gwarantują, że będzie to cenny materiał nie tylko dla pracowników nauki zajmujących się tą problematyką, lecz także, a może przede wszystkim, dla kadry menedżerskiej. Opracowanie to wypełnia bowiem z wielkim powodzeniem lukę występującą w obszarze badań znaczenia reklamy w procesach konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku polskim.
Robert Nowacki doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu Szkoły Głównej Handlowej, adiunkt w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, wykładowca przedmiotów marketingowych w szkołach wyższych. Współautor podręczników oraz autor szeregu artykułów i opracowań z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, reklamy i badań marketingowych.
Marian Strużycki redakcja naukowa
Profesor Katedry Zarządzania poprzednio wieloletni pracownik SGPiS ? SGH, a ostatnie 13 lat także Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa w Kielcach. Były Dziekan Wydziału Handlu SGPiS, a następnie prorektor ? pierwszy zastępca Rektora. Wieloletni kierownik Katedry Ekonomiki Przedsiębiorstw Handlowych, a następnie dyrektor Instytutu Ekonomiki i Obrotu Towarowego i w ostatnich latach kierownik Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Kolegium Zarządzania i Finansów SGH ? Dziekan założyciel w/w Kolegium. Wieloletni kierownik Studiów Doktoranckich kolejnych pięciu edycji.Równolegle z pracą w Uczelni pracownik naukowy Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji i przez 20 lat dyrektor tego Instytutu. Przez 40 lat Redaktor Naczelny dwumiesięcznika naukowego Handel Wewnętrzny.Promotor 32 wypromowanych doktorów specjalizujący się w problematyce zarządzania przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zarządzania zasobami. organizacją reklamy, teorią i praktyką konkurencji, kreowaniem pozytywnych postaw menedżerskich itp.Pełnił liczne funkcje społeczne i zawodowe jako przewodniczący Rad Naukowych lub Członek Zespołów Badawczych. W ostatnich latach przewodniczący Rady Nadzorczej PHU Elmet, wiceprzewodniczący, a następnie przewodniczący Rady Nadzorczej Narodowego Funduszu Inwestycyjnego Magna Polonia, członek Kapituły Godła Promocyjnego ?Teraz Polska", członek Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego i przewodniczący Komisji Uprawnień Akademickich i inne.Jest członkiem honorowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Autor ponad 60 recenzji rozpraw doktorskich, habilitacyjnych i w przewodach profesorskich. W ostatnim dziesięcioleciu wydał zespołowych i współautorskich 6 monografii i 2 podręczniki z podstaw zarządzania. ?Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami ? uwarunkowania europejskie", ?Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu", ?Reklama w przedsiębiorstwie".Za działalność naukową i dydaktyczną otrzymał wielokrotnie nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Posiada liczne odznaczenia państwowe i resortowe tj.: Złoty Krzyż Zasługi, Medal Komisji Edukacji Narodowej, Medal Zasłużony Nauczyciel PRL, Krzyż Kawalerski, Krzyż Oficerski oraz Krzyż Komandorski Orderu Odrodzenia Polski, a także wyróżnienia takie jak: zasłużony dla Warszawy, zasłużony dla Białegostoku, zasłużony Pracownik Handlu, zasłużony dla Spółdzielczości.
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł