Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów.
Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06
Spis treści:
Wstęp Rozdział 1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa 1.1. Geneza reklamy 1.2. Cele marketingowe przedsiębiorstwa a narzędzia promocji 1.3. Miejsce reklamy w systemie instrumentów promocyjnych 1.4. Charakterystyka pozareklamowych instrumentów promocji 1.5. Globalny wizerunek firmy 1.6. Nazwa i znak graficzny firmy 1.7. Wyposażenie firmy i jej personelu Rozdział 2. Reklama. Cele i klasyfikacje 2.1. Istota, funkcje i cele reklamy 2.2. Rodzaje reklamy 2.3. Nadawca, odbiorca i przedmiot reklamy 2.4. Reklama komercyjna a reklama społeczna Rozdział 3. Budowa przekazu reklamowego 3.1. Przekaz reklamowy i jego cechy 3.2. Nagłówek, treść zasadnicza i ilustracja jako elementy przekazu reklamowego 3.3. Slogan reklamowy i jego znaczenie 3.4. Dźwięki i muzyka w przekazie reklamowym 3.5. Techniki prezentacji reklamy Rozdział 4. Techniki liternictwa 4.1. Historia liternictwa 4.2. Systematyka krojów pisma 4.3. Budowa liter i cyfr 4.4. Układy liternicze i ich wykorzystanie 4.5. Kolory i barwy w reklamie Rozdział 5. Media, środki i nośniki reklamy 5.1. Klasyfikacja mediów i środków reklamowych 5.2. Charakterystyka telewizji jako medium reklamowego 5.3. Zasady planowania reklamy telewizyjnej 5.4. Charakterystyka reklamy radiowej 5.5. Charakterystyka reklamy prasowej 5.6. Formy reklamy prasowej 5.7. Zasady planowania reklamy prasowej 5.8. Reklama zewnętrzna 5.9. Reklama kinowa 5.10. Internet jako medium reklamowe 5.11. Formy reklamy w Internecie 5.12. Reklama w pozaprasowych mediach drukowanych 5.13. Reklama bezpośrednia 5.14. Gadżety reklamowe Rozdział 6. Reklama wystawiennicza 6.1. Reklama w punkcie sprzedaży 6.2. Okna wystawowe i wystawy sklepowe 6.3. Aranżacja wystaw sklepowych 6.4. Komponowanie ekspozycji produktów 6.5. Merchandising a ekspozycja produktów w punkcie sprzedaży 6.6. Targi i wystawy jako forma reklamy 6.7. Typologia imprez targowych 6.8. Wybór imprez targowych 6.9. Zasady ekspozycji na targach i wystawach Rozdział 7. Programowanie działalności reklamowej 7.1. Struktura strategii reklamowej 7.2. Określanie odbiorców reklamy i motywów zakupu 7.3. Określanie celów marketingowych, reklamowych, medialnych i kreatywnych 7.4. Ustalanie budżetu reklamowego 7.5. Budowanie media planu i ustalanie treści przekazu reklamowego 7.6. Realizacja i ocena kampanii reklamowej 7.7. Badania reklamy 7.8. Metody badania skuteczności reklamy 7.9. Metody badania efektywności reklamy Rozdział 8. Współpraca z agencją reklamową 8.1. Struktura podmiotowa rynku reklamowego 8.2. Rodzaje i zadania agencji reklamowych 8.3. Struktura agencji reklamowej typu full service 8.4. Zasady współpracy z agencją reklamową 8.5. Kryteria wyboru agencji reklamowej Rozdział 9. Psychologia oddziaływania reklamy 9.1. Psychologia zachowań konsumentów 9.2. Proces zakupowy konsumenta 9.3. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta 9.4. Mechanizm oddziaływania reklamy 9.5. Rola emocji w reklamie Rozdział 10. Prawo i etyka w reklamie 10.1. Ograniczenia prawne reklamy 10.2. Ogólne prawo reklamy 10.3. Szczegółowe prawo reklamy 10.4. Etyka działalności reklamowej 10.5. Wizerunek człowieka w reklamie 10.6. Reklama a dziecko 10.7. Wykorzystanie erotyki w reklamie 10.8. Prowokowanie w reklamie
Robert Nowacki
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania koniecz..
Książka skierowana jest do nauczycieli języka polskiego, zawiera zbiór 30 scenariuszy z kartami pracy czy prezentacjami. Dodatkowo, przy każdej epoce, znajduje się sprawdzian (można go zastosować również jako ćwiczenie lub pracę domową) i podsumowanie do matury – z zaznaczonymi nawiązaniami z innych okresów literackich. W sprawdzianach dominują pytania otwarte i raczej problemowe – zawsze po to, by zmotywować ucznia do samodzielnego myślenia. Z drugiej strony wprowadzono także typowe egzami..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł
Książka przedstawia najnowszą wiedzę o mózgu, zanalizowaną w kontekście psychoterapii i odpowiada na pytania: czy psychoterapia zmienia mózg oraz które z metod i technik terapii najskuteczniej aktywizują mózg, mogąc być tym samym efektywnymi „leczniczo”. Jest to drugie, uzupełnione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem czytelników książki z 2016 roku. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, dotyczących kolejno: neuroplastyczności mózgu i j..
70.20 zł 78.00 zł Cena netto: 66.86 zł
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06..
24.30 zł 27.00 zł Cena netto: 23.14 zł