Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31.50 zł
10% taniej
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej czytelnika przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Przyswojenie wiedzy zawartej w podręczniku powinno ułatwić czytelnikowi wdrożenie się w działania reklamowe, włącznie z samodzielną ich organizacją.Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym. Treści zaprezentowane w ramach poszczególnych rozdziałów zostały dopasowane do jednostek lekcyjnych, a każdy punkt zakończony jest pytaniami sprawdzającymi i ćwiczeniami.
Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06
Spis treści:
Wstęp Rozdział 1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa 1.1. Geneza reklamy 1.2. Cele marketingowe przedsiębiorstwa a narzędzia promocji 1.3. Miejsce reklamy w systemie instrumentów promocyjnych 1.4. Charakterystyka pozareklamowych instrumentów promocji 1.5. Globalny wizerunek firmy 1.6. Nazwa i znak graficzny firmy 1.7. Wyposażenie firmy i jej personelu Rozdział 2. Reklama. Cele i klasyfikacje 2.1. Istota, funkcje i cele reklamy 2.2. Rodzaje reklamy 2.3. Nadawca, odbiorca i przedmiot reklamy 2.4. Reklama komercyjna a reklama społeczna Rozdział 3. Budowa przekazu reklamowego 3.1. Przekaz reklamowy i jego cechy 3.2. Nagłówek, treść zasadnicza i ilustracja jako elementy przekazu reklamowego 3.3. Slogan reklamowy i jego znaczenie 3.4. Dźwięki i muzyka w przekazie reklamowym 3.5. Techniki prezentacji reklamy Rozdział 4. Techniki liternictwa 4.1. Historia liternictwa 4.2. Systematyka krojów pisma 4.3. Budowa liter i cyfr 4.4. Układy liternicze i ich wykorzystanie 4.5. Kolory i barwy w reklamie Rozdział 5. Media, środki i nośniki reklamy 5.1. Klasyfikacja mediów i środków reklamowych 5.2. Charakterystyka telewizji jako medium reklamowego 5.3. Zasady planowania reklamy telewizyjnej 5.4. Charakterystyka reklamy radiowej 5.5. Charakterystyka reklamy prasowej 5.6. Formy reklamy prasowej 5.7. Zasady planowania reklamy prasowej 5.8. Reklama zewnętrzna 5.9. Reklama kinowa 5.10. Internet jako medium reklamowe 5.11. Formy reklamy w Internecie 5.12. Reklama w pozaprasowych mediach drukowanych 5.13. Reklama bezpośrednia 5.14. Gadżety reklamowe Rozdział 6. Reklama wystawiennicza 6.1. Reklama w punkcie sprzedaży 6.2. Okna wystawowe i wystawy sklepowe 6.3. Aranżacja wystaw sklepowych 6.4. Komponowanie ekspozycji produktów 6.5. Merchandising a ekspozycja produktów w punkcie sprzedaży 6.6. Targi i wystawy jako forma reklamy 6.7. Typologia imprez targowych 6.8. Wybór imprez targowych 6.9. Zasady ekspozycji na targach i wystawach Rozdział 7. Programowanie działalności reklamowej 7.1. Struktura strategii reklamowej 7.2. Określanie odbiorców reklamy i motywów zakupu 7.3. Określanie celów marketingowych, reklamowych, medialnych i kreatywnych 7.4. Ustalanie budżetu reklamowego 7.5. Budowanie media planu i ustalanie treści przekazu reklamowego 7.6. Realizacja i ocena kampanii reklamowej 7.7. Badania reklamy 7.8. Metody badania skuteczności reklamy 7.9. Metody badania efektywności reklamy Rozdział 8. Współpraca z agencją reklamową 8.1. Struktura podmiotowa rynku reklamowego 8.2. Rodzaje i zadania agencji reklamowych 8.3. Struktura agencji reklamowej typu full service 8.4. Zasady współpracy z agencją reklamową 8.5. Kryteria wyboru agencji reklamowej Rozdział 9. Psychologia oddziaływania reklamy 9.1. Psychologia zachowań konsumentów 9.2. Proces zakupowy konsumenta 9.3. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta 9.4. Mechanizm oddziaływania reklamy 9.5. Rola emocji w reklamie Rozdział 10. Prawo i etyka w reklamie 10.1. Ograniczenia prawne reklamy 10.2. Ogólne prawo reklamy 10.3. Szczegółowe prawo reklamy 10.4. Etyka działalności reklamowej 10.5. Wizerunek człowieka w reklamie 10.6. Reklama a dziecko 10.7. Wykorzystanie erotyki w reklamie 10.8. Prowokowanie w reklamie
Rozdział 2. Reklama. Cele i klasyfikacje
Prof. zw. dr hab. Marian Strużycki, Szkoła Główna Handlowa, Dyrektor Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji:Podręcznik z zakresu reklamy oraz jego kompleksowa zawartość znakomicie komponują się z potrzebą kształcenia z problematyki reklamy i to na różnych poziomach. Przekazywana czytelnikowi pozycja charakteryzuje się profesjonalnością [...]. Nawiązuje do najnowszych osiągnięć w zakresie rozumienia funkcji reklamy jako fragmentu działalności marketingowej, komunikacji biznesowej, motywów i podstaw dla kształcenia preferencji konsumenckich, a także nawiązania do roli w procesach promocyjnych. [...] Wymienione opinie upoważniają do polecenia podręcznika jako nowoczesnego, opracowanego zgodnie z regułami sztuki nauczania, a w pewnym zakresie także praktycznego stosowania w różnych formach handlu. Prof. dr hab. Róża Milic-Czerniak, Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa:Reklama jest książką tyle cenną, co interesującą, umiejętnie wprowadzającą w trudne interdyscyplinarne problemy związane z celem i funkcjami reklamy. [...] Jej ogromnym atutem są empiryczne wątki ujęte w umiejętnie dobranych przykładach oraz ilustracjach. Autor interesująco łączy teorię z praktyką, motywując dodatkowo czytelnika ciekawie skonstruowanymi pytaniami do przejścia od biernej percepcji reklam do aktywnej ich analizy. [...] Książka jest na tyle wszechstronna, iż może służyć zarówno jako swoisty elementarz wiedzy o reklamie dla uczniów szkół średnich i policealnych, jak i nowatorska pomoc dla doświadczonego pracownika zajmującego się profesjonalnie reklamą, który odczuwa potrzebę aktualizacji swojej wiedzy. Prof. dr Teresa Pałaszewska-Reindl, Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach:Opracowanie dr. Roberta Nowackiego pt. Reklama, pomyślane jako podręcznik dostępny dla różnych odbiorców, jest cennym kompendium wiedzy na ten temat. Treść książki w sposób systematyczny i przejrzysty „wtajemnicza” czytelnika w podstawową wiedzę z tego zakresu. [...] Autor rzeczywiście „prowadzi czytelnika za rękę” przez wszystkie etapy tworzenia, realizację i oceny różnych elementów działalności reklamowej. Na szczególne podkreślenie zasługuje także sposób prezentacji tekstu znakomicie ułatwiający przyswajanie treści książki.
Robert Nowacki doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu Szkoły Głównej Handlowej, adiunkt w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, wykładowca przedmiotów marketingowych w szkołach wyższych. Współautor podręczników oraz autor szeregu artykułów i opracowań z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, reklamy i badań marketingowych.
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł