Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,00 zł
75% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
» PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej, egospodarka.pl » » Mechanizm public relations w polityce, egospodarka.pl »
prawnik i politolog, stopień doktora nauk humanistycznych otrzymała w 2006 roku, posiada 16-letnie doświadczenie w pracy naukowo-dydaktycznej. Z zakresu prawa specjalizuje się w obszarze ochrony własności intelektualnej, prawa pracy i prawa gospodarczego - prowadzi wykłady, seminaria i szkolenia odnoszące się do tej tematyki. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje także wokół public relations, zintegrowanej komunikacji marketingowej, zarządzania zasobami ludzkimi, a także negocjacji i mediacji. Autorka kilku monografii oraz ponad 50 artykułów naukowych, uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych oraz kilku projektów naukowo-badawczych.