• Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego. Potrzeby, motywacje, zachowania

Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego. Potrzeby, motywacje, zachowania

  • Autor: Agata Niemczyk
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-8085-797-1
  • Data wydania: 2019
  • Liczba stron/format: 140/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 40,00 zł

    36,00 zł

  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł
  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Temat podjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycja naukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych zajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem, ale również rekreacją, socjologią.

Autor książki

Agata Niemczyk

Dr hab., prof. UEK. Pracownik naukowy Katedry Turystyki w Instytucie Zarządzania Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Główne obszary zainteresowań naukowych i badawczych: zachowania konsumentów na rynku, rynek turystyczny, turystyka pokoleń, marketing w turystyce, marketing terytorialny, przemysły czasu wolnego. Autor i współautor ponad 200 publikacji poświęconych problemom turystyki, zachowań turystów na rynku oraz wybranych aspektów ekonomii i zarządzania. Kierownik i członek zespołów badawczych, w tym dotyczących rynku turystycznego.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział I. Różnorodność pokoleniowa społeczeństwa XXI wieku

1.1. Pokolenia w literaturze naukowej
1.2. Najstarsze żyjące obecnie generacje – Tradycjonaliści i Baby Boomers
1.3. Specyfika pokolenia X
1.4. Profil generacji Y-ów

Rozdział II. Cechy pokoleniowe współczesnej młodzieży

2.1. Wartości i potrzeby pokolenia Z
2.2. Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów
2.3. Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji

Rozdział III. Zachowania turystyczne i ich determinanty

3.1. Pojęcie i zakres zachowań turystycznych
3.2. Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych
3.3. Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym
3.4. Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych – zarys problemu
3.5. Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych
3.6. Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznym

Rozdział IV. Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z na rynku turystycznym

4.1. Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z
4.2. Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym
4.3. Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji

Rozdział V. Potrzeby i motywacje reprezentantów generacji Z na rynku turystycznym

5.1. Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych
5.2. Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych
5.3. Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą

Rozdział VI. Zachowania turystyczne przedstawicieli pokolenia Z w 2018 r. na tle badań z lat 2006, 2009 i 2015

6.1. Częstotliwość podróżowania
6.2. Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych
6.3. Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia
6.4. Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania

Rozdział VII. Wykorzystanie Internetu w zaspokajaniu potrzeb turystycznych członków pokolenia Z

7.1. Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej
7.2. Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej
7.3. Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży

Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

Napisz opinię

Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
    Zły           Dobry

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł