• Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne

Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne

  • Autor: Puciato Daniel
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-818-7
  • Data wydania: 2016
  • Liczba stron/format: 290/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

60,00 zł

54,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,00 zł

10% taniej

Darmowa dostawa od 200 zł

Wysyłka w ciągu 24h


Dostępność: Duża ilość w magazynie

Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz kierunki innowacyjnej komunikacji marketingowej.

Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61

Autor książki

Puciato Daniel

doktor ekonomii (SGH w Warszawie), doktor nauk o kulturze fizycznej (AWF we Wrocławiu), absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego, AWF w Poznaniu, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zastępca dyrektora Instytutu turystyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, adiunkt w Katedrze Geografii i Ekonomiki Turystyki Politechniki Opolskiej. Autor ponad 150 publikacji z nauk ekonomicznych oraz nauk o kulturze fizycznej.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział I. Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego

1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego
1.2. Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
1.3. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego
1.4. Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych
1.5. Formy prawno-organizacyjne hoteli
1.6. Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku
1.7. Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego

Rozdział II. Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego

2.1. Ekonomika hotelu
2.2. Rachunkowość zarządcza
2.3. Nowoczesna polityka cenowa
2.4. Finanse przedsiębiorstwa hotelowego
2.5. Zarządzanie ryzykiem

Rozdział III. Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego

3.1. Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych
3.2. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu
3.3. Kultura organizacyjna w hotelu
3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu
3.5. Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym
3.6. Nowoczesny marketing w hotelu
3.7. Jakość obsługi gościa hotelowego
3.8. Strategie i modele biznesu hotelowego
3.9. Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego

Bibliografia
Spis rysunków i tabel

Napisz opinię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby wystawić ocenę

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł