Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne
- Autor: Puciato Daniel
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7930-818-7
- Data wydania: 2016
- Liczba stron/format: 290/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
54,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,00 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz kierunki innowacyjnej komunikacji marketingowej.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Autor książki
Puciato DanielSpis treści:
Wstęp
Rozdział I. Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego
1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego
1.2. Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
1.3. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego
1.4. Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych
1.5. Formy prawno-organizacyjne hoteli
1.6. Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku
1.7. Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego
Rozdział II. Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
2.1. Ekonomika hotelu
2.2. Rachunkowość zarządcza
2.3. Nowoczesna polityka cenowa
2.4. Finanse przedsiębiorstwa hotelowego
2.5. Zarządzanie ryzykiem
Rozdział III. Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
3.1. Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych
3.2. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu
3.3. Kultura organizacyjna w hotelu
3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu
3.5. Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym
3.6. Nowoczesny marketing w hotelu
3.7. Jakość obsługi gościa hotelowego
3.8. Strategie i modele biznesu hotelowego
3.9. Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego
Bibliografia
Spis rysunków i tabel