• Przedsiębiorczość organizacyjna i zarządzanie pozytywne

Przedsiębiorczość organizacyjna i zarządzanie pozytywne

  • Autor: Zbierowski Przemysław
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-8085-725-4
  • Data wydania: 2018
  • Liczba stron/format: 190/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

45,00 zł

40,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

10% taniej

Darmowa dostawa od 200 zł

Wysyłka w ciągu 24h


Dostępność: Duża ilość w magazynie

Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność oraz postrzegane wsparcie organizacyjne. Książka przedstawia elementy zarządzania pozytywnego, a także odpowiada na pytanie, jakie znaczenie mają one w osiąganiu przez firmę przedsiębiorczości organizacyjnej oraz wysokiej efektywności. W tym celu przeprowadzone zostały badania, których wyniki oraz ich omówienie przedstawione są w książce.

Dla badaczy książka przedstawia empirycznie zweryfikowany model wpływu elementów zarządzania pozytywnego na przedsiębiorczość organizacyjną i efektywność organizacji, a praktykom w dziedzinie zarządzania dostarcza wskazówek, jak wykorzystać zarządzanie pozytywne w prowadzeniu swoich przedsiębiorstw do sukcesu.

Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61

Autor książki

Zbierowski Przemysław
Dr hab., profesor Uniwersytetu Ekonomicz..

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze


1.1. Źródła wysokiej efektywności
1.2. Orientacja przedsiębiorcza

Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji


2.1. Psychologia pozytywna
2.2. Pozytywna nauka o organizacji

Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego


3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny
3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie
3.3. Empowerment psychologiczny
3.4. Motywacja prospołeczna
3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza
3.6. Pozytywna odmienność
3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne
3.8. Model badawczy

Rozdział 4. Wyniki badań


4.1. Metodyka badań
4.1.1. Zmienne i ich pomiar
4.1.2. Próba badawcza
4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego
4.2. Wyniki analizy ścieżek
4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie
4.4. Omówienie wyników badań

Zakończenie
Spis tablic
Spis rysunków
Załącznik – Narzędzia badawcze
Bibliografia