Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakości, nagrody jakości, systemy zarządzania jakością, metody i narzędzia zarządzania jakością. Książka dotyka także tematu europejskiej polityki zarządzania jakością. Książka może znaleźć odbiorców zarówno w środowisku akademickim, jak również gospodarczym. W kontekście uczelni wyższej jej odbiorcami mogą być nauczyciele akademiccy oraz studenci kierunków: ekonomia i zarządzanie oraz kierunków pokrewnych. W przypadku środowiska gospodarczego adresatami książki mogą być kierownicy każdego szczebla, bez względu na specyfikę przedsiębiorstwa i branżę, w której ono działa, zaangażowani i odpowiedzialni za sprawy jakości.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
adiunkt w Katedrze Zarządzania, Zakładzie Logistyki i Jakości Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu uzyskał w 2012 r. W pracy dydaktycznej i naukowej interesuje się szeroko pojętym zarządzaniem jakością w przedsiębiorstwach i organizacjach, w tym: metodami i narzędziami zarządzania jakością, systemami zarządzania jakością oraz ich doskonaleniem i integracją, jak również aspektami zarządzania wiedzą, innowacjami oraz miękkimi aspektami zarządzania. Jest autorem i współautorem ponad 70 publikacji. Współpracuje z przedsiębiorstwami i organizacjami regionu Podbeskidzia i pogranicza polsko-czesko-słowackiego w zakresie zainteresowań naukowo-badawczych. Posiada uprawnienia audytora wewnętrznego i pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością. Przez 2 lata pełnił funkcję dyrektora Biura Rektora Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Zarządzanie jako funkcja kreowania biznesu
1.1. Rys historyczny rozwoju nauk o zarządzaniu 1.2. Istota zarządzania przedsiębiorstwem 1.3. Modele biznesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 2. Jakość w teorii zarządzania
2.1. Istota kategorii jakości 2.2. Koszty jakości 2.3. Jakość w obsłudze klienta
Rozdział 3. Koncepcje doskonalenia jakości
3.1. Systemowe koncepcje doskonalenia 3.2. Modele nagród jakości 3.3. Znormalizowane modele samooceny
Rozdział 4. Normatywne systemy zarządzania jakością
4.1. Rodzina norm ISO serii 9000 4.2. Polska norma PN-EN ISO 9001:2015 4.3. Polska norma PN-EN ISO 9004:2010 4.4. Branżowe systemy zarządzania
Rozdział 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością
5.1. Metody zarządzania jakością 5.2. Narzędzia zarządzania jakością
Rozdział 6. Europejska polityka zarządzania jakością
6.1. Unijne uregulowania prawne dotyczące jakości produktów 6.2. Organizacje normalizacyjne
Zakończenie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Załącznik – kwestionariusz wszechstronnej samooceny według iSO 10014:2008