Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
- Autor: Izabela Podobas
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-385-3
- Data wydania: 2011
- Liczba stron/format: 199/C5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
40.00 zł
10.00 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10.00 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
75% taniej
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach.
Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy.
Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.
Wstęp
» PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej, egospodarka.pl »
» Mechanizm public relations w polityce, egospodarka.pl »
Izabela Podobas
prawnik i politolog, stopień doktora nauk humanistycznych otrzymała w 2006 roku, posiada 16-letnie doświadczenie w pracy naukowo-dydaktycznej. Z zakresu prawa specjalizuje się w obszarze ochrony własności intelektualnej, prawa pracy i prawa gospodarczego - prowadzi wykłady, seminaria i szkolenia odnoszące się do tej tematyki. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje także wokół public relations, zintegrowanej komunikacji marketingowej, zarządzania zasobami ludzkimi, a także negocjacji i mediacji. Autorka kilku monografii oraz ponad 50 artykułów naukowych, uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych oraz kilku projektów naukowo-badawczych.