Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26.91 zł
10% taniej
Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 1 to niezwykła pozycja wydawnicza na rynku podręczników szkolnych. Autorka jest wieloletnim praktykiem w zawodzie hotelarza, a od kilku lat także wykładowcą przedmiotów zawodowych. Doświadczenie zawodowe, pasja i chęć podzielenia się swoją bogatą wiedzą zaowocowały przekrojowym opracowaniem o szczegółach pracy współczesnej hotelowej recepcji XXI wieku, która opiera się na starannie wykształconych pracownikach i systemach informatycznych. Podręcznik został napisany z myślą o uczniach techników i szkół policealnych, przygotowujących się do pracy w zawodzie hotelarza. Nowa podstawa programowa zwraca uwagę na działalność recepcji jako wiodącej komórki w hotelu. W podręczniku znaleźć można teoretyczną i praktyczną wiedzę, która pomoże przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji zawodowej T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji. Przedstawione w podręczniku treści zgodne z wymogami nowej podstawy programowej są poparte licznymi przykładami i urozmaiconymi ćwiczeniami. Podręcznik nie ogranicza się tylko do wymogów kształcenia w zawodzie, ale zawiera także wiele treści przydatnych dla pracowników branży hotelarskiej. Można tu znaleźć informacje o różnych procedurach i zasadach związanych z pracą w recepcji, niepublikowanych dotychczas w podręcznikach. Hotelarstwo XXI wieku wymaga znajomości języków obcych, dlatego też każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim.W serii polecamy:1. Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11.1 Część 2
Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Goście hotelowi 1.1. Gościnność – najważniejsza misja hotelarstwa i gwarancja dobrego biznesu 1.2. Różne oczekiwania, czyli segmentacja gości 1.3. Gość w podróży 1.4. Gość turysta 1.5. Gość wypoczywający 1.6. Biznesmen, czyli gość w pracy 1.7. Gość z rodziną 1.8. Gość na konferencji lub szkoleniu Rozdział 2. Rola i zadania recepcji 2.1. Recepcja 2.2. Wygląd i funkcjonalność recepcji 2.3. Podstawowe zadania recepcji i jej rola w hotelu 2.4. Recepcjonista – sprzedawca 2.5. Znajomość obiektu i oferty usług 2.6. Informatyzacja w recepcji 2.7. Etapy obsługi gości w recepcji 2.8. Znaczenie prawidłowo funkcjonującej recepcji Rozdział 3. Wyposażenie techniczne recepcji 3.1. Podstawowe urządzenia techniczne recepcji 3.2. Centrale telefoniczne i systemy alarmowe 3.3. Systemy łączności wewnątrz hotelu 3.4. Komputery, oprogramowanie, kasy fiskalne i internet 3.5. Drukarki, faksy, skanery, kopiarki, niszczarki do dokumentów 3.6. Skrytki depozytowe 3.7. Systemy kluczy elektronicznych 3.8. BHP w recepcji Rozdział 4. Wizerunek pracownika recepcji 4.1. Prezencja, uśmiech i życzliwość 4.2. Zasady zachowania w stosunku do gości 4.3. Wygląd i higiena osobista 4.4. Kultura języka ojczystego i znajomość języków obcych 4.5. Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie 4.6. Regulaminy wewnętrzne Rozdział 5. Struktura recepcji 5.1. 24-godzinny serwis w recepcji 5.2. Rola i zadania kierownika recepcji 5.3. Rodzaje stanowisk pracy w zespole recepcyjnym 5.4. Struktury organizacyjne recepcji Rozdział 6. Rezerwowanie usług – terminologia branżowa 6.1. Kodeks postępowania praktycznego 6.2. Definicja rezerwacji, jej rodzaje i inne pojęcia związane z rezerwacją 6.3. Współczesne źródła pozyskiwania rezerwacji 6.4. Potencjał hotelu i dostępność miejsc 6.5. Nazwy handlowe pokoi 6.6. Rezerwacje internetowe 6.7. Zarządzanie sprzedażą na portalach rezerwacyjnych 6.8. Pozyskiwanie i ochrona danych gości Rozdział 7. Zasady i standardy związane z przyjmowaniem rezerwacji 7.1. Rezerwacje bezpośrednie i standardy ich przyjmowania 7.2. Formy płatności za usługi hotelowe 7.3. Rezerwacje grupowe 7.4. Potwierdzanie rezerwacji 7.5. Gwarantowanie rezerwacji 7.6. Anulowanie i zmiany w rezerwacjach 7.7. Instrumenty promocji usług hotelarskich 7.8. Współpraca z innymi działami, czyli specjalne życzenia gości Rozdział 8. Dokumentacja i standardy obsługi stosowane w rezerwacji usług hotelarskich 8.1. Dokumentacja rezerwacji indywidualnych i grupowych 8.2. Formularze rezerwacyjne 8.3. Grafiki rezerwacji 8.4. Kosztorysy, instrukcje do grup 8.5. Praktyczne sposoby obsługiwania rezerwacji Bibliografia
Rozdział 2. Rola i zadania recepcji
Beata Cielecka-Jasińska
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł