Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 1 to niezwykła pozycja wydawnicza na rynku podręczników szkolnych. Autorka jest wieloletnim praktykiem w zawodzie hotelarza, a od kilku lat także wykładowcą przedmiotów zawodowych. Doświadczenie zawodowe, pasja i chęć podzielenia się swoją bogatą wiedzą zaowocowały przekrojowym opracowaniem o szczegółach pracy współczesnej hotelowej recepcji XXI wieku, która opiera się na starannie wykształconych pracownikach i systemach informatycznych. Podręcznik został napisany z myślą o uczniach techników i szkół policealnych, przygotowujących się do pracy w zawodzie hotelarza. Nowa podstawa programowa zwraca uwagę na działalność recepcji jako wiodącej komórki w hotelu. W podręczniku znaleźć można teoretyczną i praktyczną wiedzę, która pomoże przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji zawodowej T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji. Przedstawione w podręczniku treści zgodne z wymogami nowej podstawy programowej są poparte licznymi przykładami i urozmaiconymi ćwiczeniami. Podręcznik nie ogranicza się tylko do wymogów kształcenia w zawodzie, ale zawiera także wiele treści przydatnych dla pracowników branży hotelarskiej. Można tu znaleźć informacje o różnych procedurach i zasadach związanych z pracą w recepcji, niepublikowanych dotychczas w podręcznikach. Hotelarstwo XXI wieku wymaga znajomości języków obcych, dlatego też każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim.W serii polecamy:1. Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11.1 Część 2
Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Goście hotelowi 1.1. Gościnność – najważniejsza misja hotelarstwa i gwarancja dobrego biznesu 1.2. Różne oczekiwania, czyli segmentacja gości 1.3. Gość w podróży 1.4. Gość turysta 1.5. Gość wypoczywający 1.6. Biznesmen, czyli gość w pracy 1.7. Gość z rodziną 1.8. Gość na konferencji lub szkoleniu Rozdział 2. Rola i zadania recepcji 2.1. Recepcja 2.2. Wygląd i funkcjonalność recepcji 2.3. Podstawowe zadania recepcji i jej rola w hotelu 2.4. Recepcjonista – sprzedawca 2.5. Znajomość obiektu i oferty usług 2.6. Informatyzacja w recepcji 2.7. Etapy obsługi gości w recepcji 2.8. Znaczenie prawidłowo funkcjonującej recepcji Rozdział 3. Wyposażenie techniczne recepcji 3.1. Podstawowe urządzenia techniczne recepcji 3.2. Centrale telefoniczne i systemy alarmowe 3.3. Systemy łączności wewnątrz hotelu 3.4. Komputery, oprogramowanie, kasy fiskalne i internet 3.5. Drukarki, faksy, skanery, kopiarki, niszczarki do dokumentów 3.6. Skrytki depozytowe 3.7. Systemy kluczy elektronicznych 3.8. BHP w recepcji Rozdział 4. Wizerunek pracownika recepcji 4.1. Prezencja, uśmiech i życzliwość 4.2. Zasady zachowania w stosunku do gości 4.3. Wygląd i higiena osobista 4.4. Kultura języka ojczystego i znajomość języków obcych 4.5. Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie 4.6. Regulaminy wewnętrzne Rozdział 5. Struktura recepcji 5.1. 24-godzinny serwis w recepcji 5.2. Rola i zadania kierownika recepcji 5.3. Rodzaje stanowisk pracy w zespole recepcyjnym 5.4. Struktury organizacyjne recepcji Rozdział 6. Rezerwowanie usług – terminologia branżowa 6.1. Kodeks postępowania praktycznego 6.2. Definicja rezerwacji, jej rodzaje i inne pojęcia związane z rezerwacją 6.3. Współczesne źródła pozyskiwania rezerwacji 6.4. Potencjał hotelu i dostępność miejsc 6.5. Nazwy handlowe pokoi 6.6. Rezerwacje internetowe 6.7. Zarządzanie sprzedażą na portalach rezerwacyjnych 6.8. Pozyskiwanie i ochrona danych gości Rozdział 7. Zasady i standardy związane z przyjmowaniem rezerwacji 7.1. Rezerwacje bezpośrednie i standardy ich przyjmowania 7.2. Formy płatności za usługi hotelowe 7.3. Rezerwacje grupowe 7.4. Potwierdzanie rezerwacji 7.5. Gwarantowanie rezerwacji 7.6. Anulowanie i zmiany w rezerwacjach 7.7. Instrumenty promocji usług hotelarskich 7.8. Współpraca z innymi działami, czyli specjalne życzenia gości Rozdział 8. Dokumentacja i standardy obsługi stosowane w rezerwacji usług hotelarskich 8.1. Dokumentacja rezerwacji indywidualnych i grupowych 8.2. Formularze rezerwacyjne 8.3. Grafiki rezerwacji 8.4. Kosztorysy, instrukcje do grup 8.5. Praktyczne sposoby obsługiwania rezerwacji Bibliografia
Rozdział 2. Rola i zadania recepcji
Beata Cielecka-Jasińska
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł