Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby
- Autor: Renata Naprawa Alicja Tanajewska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-8085-903-6
- Data wydania: 2020
- Liczba stron/format: 68/A4
- Oprawa: teczka
Cena detaliczna
-
42.00 zł
37.80 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37.80 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
10% taniej
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby przeznaczone są dla:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w zakresie orientacji przestrzennej, klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby,
- uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Materiały są zgodne z podstawą programową i nawiązują do publikacji:
Spis treści:
Wstęp
1.1. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących kształtowania orientacji przestrzennej
1.2. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności
dotyczących klasyfikowania przedmiotów, dostrzegania cech wielkościowych i jakościowych
1.3. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących rozpoznawania figur geometrycznych
1.4. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia zbiorów
i działań na zbiorach
1.5. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności
dotyczących kształtowania pojęcia liczby naturalnej
Renata Naprawa nauczyciel dyplomowany, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej, wizytator Wydziału Pedagogiki Pozaszkolnej i Specjalnej. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe na kierunkach: socjoterapia, wychowanie do życia w rodzinie i zarządzanie oświatą. Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych, studiach podyplomowych oraz grantach kuratoryjnych dla nauczycieli. Jest wychowawcą i terapeutą w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Współautorka licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół oraz dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów.
Alicja Tanajewska nauczyciel dyplomowany, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta. Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych oraz grantach kuratoryjnych dla nauczycieli. Od wielu lat pełni funkcję lidera zespołu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz opiekuna nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy. Jest nauczycielem klas 1-3, prowadzi w szkole terapię pedagogiczną oraz zajęcia rewalidacyjne. Jest współautorką licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół oraz dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów. Za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej otrzymała Nagrodę Pomorskiego Kuratora Oświaty oraz Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej, jak również Medal KEN.