Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu
- Autor: Iwona Kuraszko
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-329-7
- Data wydania: 2010
- Liczba stron/format: 180/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
39.00 zł
9.75 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9.75 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
75% taniej
Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo – w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.
Wstęp
Rozdział 1. ZNACZENIE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ DLA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
1.1. Public relations jako zaplanowana i świadoma komunikacja społeczna
» Nowa komunikacja społeczna..., newsline.pl »
Iwona Kuraszko dr nauk humanistycznych, adiunkt w Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych przy Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie wykłada etykę biznesu i etykę. Stypendystka Jepson School of Leadership Studies University of Richmond w USA (2011 - 2012); visiting scholar w Social Innovation Centre INSEAD we Francji (2013 - 2014); członek zespołów badawczych, m.in. EU-InnovatE, EU (2014); Best Corporate Responsibility Performers in Central and Eastern Europe, EABIS (2010); Social Enterprise Development in Poland, UNDP (2007). Prowadzi badania nt. kulturowych uwarunkowań etyki, przywództwa oraz etyki biznesu w ujęciu państwa.