• Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

  • Autor: Hawrysz Liliana
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-244-4
  • Data wydania: 2014
  • Liczba stron/format: 553
  • Oprawa: PDF

Cena detaliczna

35,85 zł

Darmowa dostawa od 200 zł

Wysyłka w ciągu 24h


Dostępność: Duża ilość w magazynie

Publikacja stanowi przegląd i usystematyzowanie literatury dotyczącej identyfikacji determinant zarządzania jakością w administracji publicznej oraz sposobów jej pomiaru, opracowanie modeli uwarunkowań zarządzania jakością w powiązaniu ze skutecznością, strategią i otoczeniem w jakim funkcjonują. W książce Autorka dokonała porównania stanu i kondycji zarządzania przez jakość w administracji publicznej w Polsce i w wybranych krajach Unii Europejskiej.

Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61

Autor książki

Hawrysz Liliana

dr inż., pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki Opolskiej. Tytuł doktora nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania uzyskała na Politechnice Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Produkcji. Od lat interesuje się zagadnieniami zarządzania w sektorze publicznym. Praktyczną wiedzę czerpie z doświadczeń zebranych podczas kierowania projektami związanymi z tą tematyką. Współpracuje z wieloma krajowymi i zagranicznymi czasopismami naukowymi. Od 2009 roku regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na uczelniach europejskich, gdzie wykłada przedmioty obejmujące tematykę z zakresu zachowań organizacyjnych, kultury organizacyjnej, podstaw zarządzania oraz koncepcji zarządzania. Jest autorką oraz współautorką kilkudziesięciu oryginalnych artykułów naukowych opublikowanych zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Za osiągnięcia naukowe uzyskała nagrody indywidualne II i III stopnia od Rektora Politechniki Opolskiej.


Wstęp

Rozdział 1. Usługi i ich jakość

1.1. Jakość usług – próba konceptualizacji
1.1.1. Usługi. Przegląd definicji
1.1.2. Usługi publiczne
1.1.3. Jakość. Przegląd podejść
1.1.4. Pomiar jakości
1.1.5. Jakość usług i jej modele
1.2. Wdrożenie zarządzania jakością
1.3. Istota i znaczenie determinant zarządzania jakości

Rozdział 2. Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

2.1. Komunikacja
2.2. Kultura organizacyjna
2.3. Kadra menedżerska
2.4. Pracownicy
2.5. Orientacja na klienta
2.6. Planowanie strategiczne

Rozdział 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w sektorze publicznym. Analiza empiryczna

3.1. Metodologia przeprowadzonych badań. Narzędzia badawcze. Próba badawcza
3.2. Wdrożenie systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego
3.3. Struktura procesu wdrażania systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego
3.4. Korzyści z implementacji systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego

Rozdział 4. Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego. Analiza empiryczna


4.1. Komunikacja
4.2. Kultura organizacyjna
4.3. Kadra menedżerska
4.4. Pracownicy
4.5. Orientacja na klienta
4.6. Planowanie strategiczne

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków


Wstęp

Rozdział 1. Usługi i ich jakość

1.1. Jakość usług – próba konceptualizacji
1.1.1. Usługi. Przegląd definicji
1.1.2. Usługi publiczne
1.1.3. Jakość. Przegląd podejść
1.1.4. Pomiar jakości
1.1.5. Jakość usług i jej modele
1.2. Wdrożenie zarządzania jakością
1.3. Istota i znaczenie determinant zarządzania jakości

Rozdział 2. Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

2.1. Komunikacja
2.2. Kultura organizacyjna
2.3. Kadra menedżerska
2.4. Pracownicy
2.5. Orientacja na klienta
2.6. Planowanie strategiczne

Rozdział 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w sektorze publicznym. Analiza empiryczna

3.1. Metodologia przeprowadzonych badań. Narzędzia badawcze. Próba badawcza
3.2. Wdrożenie systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego
3.3. Struktura procesu wdrażania systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego
3.4. Korzyści z implementacji systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego

Rozdział 4. Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego. Analiza empiryczna


4.1. Komunikacja
4.2. Kultura organizacyjna
4.3. Kadra menedżerska
4.4. Pracownicy
4.5. Orientacja na klienta
4.6. Planowanie strategiczne

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Napisz opinię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby wystawić ocenę

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł