Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch
- Autor: Anna Jędrzejczyk
- Wydawca: Poltext
- ISBN: 978-83-7561-795-5
- Data wydania: 2017
- Liczba stron/format: 232/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
34.90 zł
24.43 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24.43 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
30% taniej
Uwaga:
książka ze zwrotów, może posiadać defekty w postaci poszarzałej
okładki, zgiętego rogu itp. . Możliwość wysyłki zdjęć
uszkodzeń (proszę wysłać zapytanie z tytułem książki na adres
handlowy1@difin.pl)
Język niemiecki - Poziom B1 – B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów
z dziedziny marketingu. Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.
Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu na rynku niemieckim oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.
Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech. Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne
w języku polskim oraz w języku niemieckim.
≥ PLIK MP3 DO POBRANIA
W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3
z nagraniami wybranych tekstów z książki.
Aby pobrać plik wpisz kod z książki >> TUTAJ
≥ ZDJĘCIA
UZUPEŁNIENIE KSIĄŻKI - Zdjęcia w kolorze
Aby obejrzeć zdjęcia kliknij >> TUTAJ
Anna Jędrzejczyk
autorka książki Znasz angielski? Poznaj niemiecki! Kompendium językowo-kulturowe, doktorantka językoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, lektor języka niemieckiego w szkołach językowych, magister ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendystka na uczelni Grand Valley State University w USA.
3 lata mieszkała w Niemczech, pracuje w branży marketingowej, prowadzi blog "Angielski i niemiecki oczami Polki".