Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
Spis treści: Wstęp
Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika
1.1. Istota motywacji pracownika 1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika 1.2.1. Podejścia od strony treści 1.2.2. Podejścia od strony procesu 1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika 1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania 1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji 1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika 1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności 1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników
Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta
2.1. Satysfakcja klienta 2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka 2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta 2.1.3. Modele satysfakcji 2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta 2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta 2.2. Lojalność klienta 2.2.1. Pojęcie lojalności 2.2.2. Ewolucja lojalności 2.2.3. Determinanty i motywy lojalności 2.2.4. Typologia lojalności klientów 2.2.5. Poziomy lojalności klientów 2.2.6. Korzyści i koszty lojalności 2.2.7. Pomiar lojalności 2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta 2.3.1. Satysfakcja a lojalność 2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta
Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań
3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta 3.2. Założenia badawcze 3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich 3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników 3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego 3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych 3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych 3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych 3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych 3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych 3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków 3.4.1. Wyniki badań pracowników banków 3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków 3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych 3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych 3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych 3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków 3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków 3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych 3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich
Zakończenie Załączniki Spis tabel Spis załączników Spis rysunków Bibliografia
Łukasz Skowron
dr inż., adiunkt w Katedrze Marketingu Politechniki Lubelskiej.
Marcin Gąsior
20.00 zł 40.00 zł Cena netto: 19.05 zł
9.20 zł 40.00 zł Cena netto: 8.76 zł
9.60 zł 48.00 zł Cena netto: 9.14 zł
51.30 zł 57.00 zł Cena netto: 48.86 zł
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł