Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie. Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi 1.1. Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie 1.2. Piramida potrzeb A. Maslowa 1.3. Analiza potrzeb przez segmentację rynku 1.4. Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb 1.4.1. Kryteria demograficzne 1.4.2. Kryteria geograficzne 1.4.3. Kryteria klas społecznych i dochodów ludności 1.4.4. Kryteria behawioralne 1.5. Co nabywcy kupują – produkty czy oferty wartości Bibliografia Rozdział 2. Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał Turniak 2.1. Proces percepcji i narządy zmysłów 2.2. Postrzeganie oferty rynkowej 2.3. Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń 2.4. Marketing percepcji kosiarek do trawy 2.5. Marketing percepcji napoju Coca-Cola Bibliografia
Rozdział 3. Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska 3.1. Ludzkie zmysły – holistyczna koncepcja postrzegania świata 3.2. Merchandising – Sensual Marketing – czyli od produktu do zarządzania zmysłami 3.3. Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży 3.4. Hyper Shop – Sensual and agile Commerce – plastyczna przestrzeń sprzedaży Bibliografia Rozdział 4. Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska 4.1. Istota marketingu zintegrowanego 4.2. Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie 4.3. Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego 4.4. Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego 4.5. Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie 4.6. Personalizacja w marketingu zintegrowanym 4.7. Pomiar marketingu zintegrowanego Bibliografia Rozdział 5. Marketing lojalnościowy – czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński 5.1. Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku 5.2. Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta 5.3. Marketing współtworzenia wartości – nowy poziom zaangażowania klienta 5.4. Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem 5.5. Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Bibliografia
Rozdział 6. Marketing organizacji publicznych – studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak 6.1. Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu 6.2. Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Bibliografia Rozdział 7. Marketing odpowiedzialny społecznie – czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz 7.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu 7.2. Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie 7.3. Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie 7.3.1. Przepisy prawa 7.3.2. Etyka biznesu 7.3.3. Oczekiwania społeczne Bibliografia Rozdział 8. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami – czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki 8.1. Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne 8.2. Typy negocjacji 8.3. Relacje z klientami 8.3.1. Co nas właściwie łączy? 8.3.2. Dynamika relacji z klientem 8.3.3. Jak negocjując z klientem, budować relacje? Bibliografia Podsumowanie
prof. dr hab. Jacek Otto: W publikacji autorzy prezentują takie problemy, jak potrzeby i pragnienia konsumentów, zjawisko percepcji oraz jego znaczenie dla marketingu, w tym percepcji zmysłowej z obszaru nowoczesnych technologii, a także aranżacji punktu sprzedaży, problem marketingu zintegrowanego. Kolejne poruszane obszary marketingu to zagadnienie lojalności i budowania trwałych relacji z klientem, marketing społecznie odpowiedzialny oraz zagadnienia prowadzenia negocjacji z klientem w kontekście budowania długotrwałych relacji. Na przykładzie sektora szkolnictwa wyższego w Polsce przeprowadzono analizę możliwości wykorzystania marketingu przez organizacje publiczne.
Muzahim Al-Noorachi
dr hab. prof. SAN - wykładowca w Społecznej Akademii Nauk i Wyższej Szkole Marketingu i Biznesu w Łodzi, Prorektor ds. młodzieży.
Łukasz Sułkowski profesor zwyczajny nauk ekonomicznych i humanistycznych. Jego zainteresowania badawcze obejmują organizację i zarządzanie, a w szczególności: krytyczny nurt zarządzania, epistemologię i metodologię nauk społecznych oraz humanistycznych, kulturę organizacyjną i zarządzanie międzykulturowe oraz zarządzanie publiczne i zarządzanie w przedsiębiorstwach rodzinnych. Obecnie jest profesorem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kierownikiem Katedry Zarządzania Instytucjami Szkolnictwa Wyższego w Instytucie Spraw Publicznych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od roku 2008 redaktor naczelny kwartalnika Journal of Intercultural Management. Członek międzynarodowych organizacji i stowarzyszeń: American Academy of Management (AAofM - USA), International Family Entreprises Research Assotiation (IFERA), Reseau Pays du Groupe de Vysegrad (PGV, Komitet Sterujący - Francja) oraz European Academy of Management (EURAM). Otrzymał liczne nagrody, w tym od rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University w Worcester oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł