Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43.20 zł
10% taniej
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie. Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi 1.1. Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie 1.2. Piramida potrzeb A. Maslowa 1.3. Analiza potrzeb przez segmentację rynku 1.4. Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb 1.4.1. Kryteria demograficzne 1.4.2. Kryteria geograficzne 1.4.3. Kryteria klas społecznych i dochodów ludności 1.4.4. Kryteria behawioralne 1.5. Co nabywcy kupują – produkty czy oferty wartości Bibliografia Rozdział 2. Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał Turniak 2.1. Proces percepcji i narządy zmysłów 2.2. Postrzeganie oferty rynkowej 2.3. Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń 2.4. Marketing percepcji kosiarek do trawy 2.5. Marketing percepcji napoju Coca-Cola Bibliografia
Rozdział 3. Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska 3.1. Ludzkie zmysły – holistyczna koncepcja postrzegania świata 3.2. Merchandising – Sensual Marketing – czyli od produktu do zarządzania zmysłami 3.3. Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży 3.4. Hyper Shop – Sensual and agile Commerce – plastyczna przestrzeń sprzedaży Bibliografia Rozdział 4. Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska 4.1. Istota marketingu zintegrowanego 4.2. Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie 4.3. Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego 4.4. Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego 4.5. Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie 4.6. Personalizacja w marketingu zintegrowanym 4.7. Pomiar marketingu zintegrowanego Bibliografia Rozdział 5. Marketing lojalnościowy – czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński 5.1. Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku 5.2. Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta 5.3. Marketing współtworzenia wartości – nowy poziom zaangażowania klienta 5.4. Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem 5.5. Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Bibliografia
Rozdział 6. Marketing organizacji publicznych – studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak 6.1. Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu 6.2. Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Bibliografia Rozdział 7. Marketing odpowiedzialny społecznie – czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz 7.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu 7.2. Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie 7.3. Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie 7.3.1. Przepisy prawa 7.3.2. Etyka biznesu 7.3.3. Oczekiwania społeczne Bibliografia Rozdział 8. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami – czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki 8.1. Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne 8.2. Typy negocjacji 8.3. Relacje z klientami 8.3.1. Co nas właściwie łączy? 8.3.2. Dynamika relacji z klientem 8.3.3. Jak negocjując z klientem, budować relacje? Bibliografia Podsumowanie
prof. dr hab. Jacek Otto: W publikacji autorzy prezentują takie problemy, jak potrzeby i pragnienia konsumentów, zjawisko percepcji oraz jego znaczenie dla marketingu, w tym percepcji zmysłowej z obszaru nowoczesnych technologii, a także aranżacji punktu sprzedaży, problem marketingu zintegrowanego. Kolejne poruszane obszary marketingu to zagadnienie lojalności i budowania trwałych relacji z klientem, marketing społecznie odpowiedzialny oraz zagadnienia prowadzenia negocjacji z klientem w kontekście budowania długotrwałych relacji. Na przykładzie sektora szkolnictwa wyższego w Polsce przeprowadzono analizę możliwości wykorzystania marketingu przez organizacje publiczne.
Muzahim Al-Noorachi
dr hab. prof. SAN - wykładowca w Społecznej Akademii Nauk i Wyższej Szkole Marketingu i Biznesu w Łodzi, Prorektor ds. młodzieży.
Łukasz Sułkowski profesor zwyczajny nauk ekonomicznych i humanistycznych. Jego zainteresowania badawcze obejmują organizację i zarządzanie, a w szczególności: krytyczny nurt zarządzania, epistemologię i metodologię nauk społecznych oraz humanistycznych, kulturę organizacyjną i zarządzanie międzykulturowe oraz zarządzanie publiczne i zarządzanie w przedsiębiorstwach rodzinnych. Obecnie jest profesorem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kierownikiem Katedry Zarządzania Instytucjami Szkolnictwa Wyższego w Instytucie Spraw Publicznych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od roku 2008 redaktor naczelny kwartalnika Journal of Intercultural Management. Członek międzynarodowych organizacji i stowarzyszeń: American Academy of Management (AAofM - USA), International Family Entreprises Research Assotiation (IFERA), Reseau Pays du Groupe de Vysegrad (PGV, Komitet Sterujący - Francja) oraz European Academy of Management (EURAM). Otrzymał liczne nagrody, w tym od rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University w Worcester oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł