Marketing usług turystycznych. Wydanie 2
- Autor: Adam Oleksiuk
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-026-5
- Data wydania: 2009
- Liczba stron/format: 328/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
45.00 zł
40.50 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40.50 zł
- Darmowa dostawa odzzzz 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
10% taniej
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
2.5. Istota i znaczenie marketingu turystycznego
Adam Oleksiuk doktor nauk ekonomicznych, wykładowca i pracownik naukowy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w administracji publicznej a także pełniąc funkcje kierownicze w spółkach prawa handlowego. Jednocześnie przez blisko 18 lat wykładowca uczelni niepublicznych. Ekspert w projektach szkoleniowo-badawczych. Posiada dyplom Ministra Skarbu Państwa potwierdzający zdanie państwowego egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto ukończył Studium Polityki Zagranicznej PISM, studia podyplomowe m.in. dla dyrektorów finansowych PAN, z matematyki finansowej AGH, z rozwoju regionalnego UW, dla managerów innowacji SGH. Odbył jedno, -dwumiesięczne staże naukowe w tym w University of Cambridge, Stockholm School of Economics in Riga, Saxion University. Stypendysta, uczestnik wymian i programów międzynarodowych (m.in. Hiszpania, Włochy, Niemcy, Malta). Uczestnik kursów organizowanych przez The Joint Vienna Institute i The Vienna Institute for International Economic Studies. Jest członkiem International Joseph A. Schumpeter Society oraz The European Association for Evolutionary Political Economy. Autor lub współautor ok. 150 publikacji.