Marketing medialny
- Autor: Anna Jupowicz-Ginalska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-236-8
- Data wydania: 2010
- Liczba stron/format: 256/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
48.00 zł
43.20 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43.20 zł
10% taniej
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Książka otrzymała nagrodę główną w konkursie Złote Skrzydła Dziennika Gazety Prawnej" i KPMG 2011.
Wstęp
» Czym jest marketing medialny? – wywiad, media2.pl »
» Czym jest produkt medialny?, www.marketing-news.pl »
» Lekcja o mediach, Rzeczpospolita »
prof. dr hab. Janusz W. Adamowski:
Warto podkreślić, że samo pojęcie „marketing medialny” stanowi ważne zagadnienie badawcze, w warunkach polskich jeszcze świeże i stosunkowo słabo rozpoznane od strony naukowej. To sprawia, że praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma w istocie charakter pionierski, co nakazuje, by pochylić się nad Jej dorobkiem z należytą uwagą. Piszę o tym dziele […] w superlatywach, albowiem jest ukoronowaniem rzeczywiście autentycznej pracy badawczej […] i budzi niekłamany szacunek swoją rzetelnością naukową i dużą starannością wykonania.
Anna Jupowicz-Ginalska
dr, absolwentka studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Warszawskim, doktorantka tejże uczelni (dysertacja Problemy manipulacji w marketingu medialnym). Prowadziła na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW zajęcia z Komunikowania masowego, Laboratorium PR, a obecnie - przedmiot Marketing medialny. Pracowała w agencjach PR (Spin Communications, On Board PR), korporacjach medialnych (specjalista ds. PR w Grupie RMF) i administracji publicznej. Reprezentowała interesy klientów z wielu branż, w tym medialnej, reklamowej, zdrowotnej, FMCG, budowlanej, turystycznej. Publikowała w specjalistycznych periodykach: Studiach Medioznawczych, magazynie Brief, Wirtualnych Mediach.