Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł
50% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
prof. dr hab. - pracownik naukowy Katedry Zarządzania Finansami Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autor wielu książek i opracowań z dziadziny bankowości i obsługi finansowej przedsiębiorstw. W swoich publikacjach szeroko wykorzystuje doświadczenie nabyte podczas długoletniej pracy w bankach jako rewident i dyrektor pionów operacyjnych.