• Etyka mediów 50% rabatu

Etyka mediów 50% rabatu

  • Autor: Paweł Czarnecki
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7251-865-1
  • Data wydania: 2008
  • Liczba stron/format: 144/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 31.00 zł

    15.50 zł

  • 50% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Cena netto: 14.76 zł

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.

Spis treści:  
 
Wstęp
 
Rozdział 1. Media w warunkach transformacji
 
Rozdział 2. Oddziaływanie środków przekazu
 
Rozdział 3. Wolność mediów
 
Rozdział 4. Media a władza. Etyczne aspekty relacji
 
Rozdział 5. Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania mediów
 
Rozdział 6. Etyka mediów w kontekście  zawodowych kodeksów etycznych
 
Uwagi końcowe

Bibliografia

» Daniel Sikorski, Humanum nr 1/2008 »

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane