Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Język niemiecki - Poziom B2 – C1
Tematem książki jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim świecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp.
Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku niemieckim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną.
Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można się dogadać po angielsku”. Często faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo firma niemiecka, mając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim z reguły wybierze jednak tego, z którym porozumienie możliwe jest po niemiecku.
Ta książka jest dla Ciebie, jeśli: • pracujesz w polskiej lub niemieckiej firmie utrzymującej kontakty pisemne (listowne/mailowe) z Niemcami (lub innymi krajami niemieckojęzycznymi) • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.) • pracujesz w Niemczech i masz do czynienia z korespondencją biznesową • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.) • prowadzisz lub chcesz prowadzić interesy z Niemcami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.) • jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze ;) • interesujesz się całym spektrum nowoczesnej komunikacji biznesowej (a więc także np. facebookiem czy LinkedIn) • jesteś lektorem/lektorką niemieckiego mającą dorosłych uczniów (zwłaszcza Wirtschaftsdeutsch) • jesteś na poziomie niemieckiego przynajmniej B1 (lub wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja ;))
Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.
Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
Agnieszka Drummer
Tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka nowatorskiej metody nauczania języków obcych oraz bestsellerowych podręczników. Od 25 lat mieszka w Niemczech z dłuższą przerwą na pobyt w Londynie. Uczy Polaków języków obcych przez internet.
Richard Boehnke
jest Niemcem, lektorem niemieckiego i jednocześnie biznesmenem, pracował m.in. w radzie zakładowej jednej z największych niemieckich firm (Kirch Media), był także dyrektorem firmy zajmującej się produkcją filmów i handlem prawami autorskimi.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania koniecz..
Książka skierowana jest do nauczycieli języka polskiego, zawiera zbiór 30 scenariuszy z kartami pracy czy prezentacjami. Dodatkowo, przy każdej epoce, znajduje się sprawdzian (można go zastosować również jako ćwiczenie lub pracę domową) i podsumowanie do matury – z zaznaczonymi nawiązaniami z innych okresów literackich. W sprawdzianach dominują pytania otwarte i raczej problemowe – zawsze po to, by zmotywować ucznia do samodzielnego myślenia. Z drugiej strony wprowadzono także typowe egzami..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł
Książka przedstawia najnowszą wiedzę o mózgu, zanalizowaną w kontekście psychoterapii i odpowiada na pytania: czy psychoterapia zmienia mózg oraz które z metod i technik terapii najskuteczniej aktywizują mózg, mogąc być tym samym efektywnymi „leczniczo”. Jest to drugie, uzupełnione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem czytelników książki z 2016 roku. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, dotyczących kolejno: neuroplastyczności mózgu i j..
70.20 zł 78.00 zł Cena netto: 66.86 zł
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06..
24.30 zł 27.00 zł Cena netto: 23.14 zł