• W stronę kwalitologii zasobów ludzkich 50% rabatu

W stronę kwalitologii zasobów ludzkich 50% rabatu

  • Autor: Anna Lipka
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 83-7251-551-4
  • Data wydania: 2005
  • Liczba stron/format: 220/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 45.00 zł

    22.50 zł

  • 50% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Cena netto: 21.43 zł

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Książka kierowana jest do pracowników działów personalnych, menedżerów ds. personalnych, do kadry kierowniczej przedsiębiorstw, jak i studentów na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi i ich wykładowów.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. JAKOŚĆ ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI A ROZWÓJ NAUKI O ZARZĄDZANIU I WSPÓŁCZESNE REALIA EKONOMICZNO-SPOŁECZNE

1.1. Wątki kwalitologiczne w ewolucji funkcji personalnej
1.2. Miejsce jakości zasobów ludzkich w tradycyjnych systemach zarządzania jakością i w TQM
1.3. Jakość a wartość zasobów ludzkich
1.4. Jakość zasobów ludzkich jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw
1.5. Wychodzenie z kryzysu a zasoby ludzkie i ich jakość
1.6. Globalizacja a jakość zasobów ludzkich
1.7. Rola jakości zasobów ludzkich w zarządzaniu przedsiębiorstwem przyszłości
Zadania

Rozdział 2. INTERPRETACJE I MOŻLIWOŚCI OPERACJONALIZACJI POJĘCIA JAKOŚCI ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI

2.1. Kontekst stosowania pojęcia jakości zasobów ludzkich w literaturze przedmiotu. Pojęcia pokrewne
2.2. Definicje jakości zasobów ludzkich sformułowane na bazie uniwersalnych pojęć
2.3. Atrybuty zasobów ludzkich wysokiej jakości
2.4. Elementarne składniki konstyuujące jakości cząstkowe
2.5. Jakości cząstkowe a jakość w wymiarze syntetycznym
2.6. Strategiczne determinanty interpretacji jakości zasobów ludzkich
2.7. Kulturowe determinanty interpretacji jakości zasobów ludzkich
2.8. Psychologiczne wartościowanie jakości i poziomy jakości zasobów ludzkich organizacji
Zadanie

Rozdział 3. WYBRANE METODY DIAGNOZY JAKOŚCI ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI

3.1. Akceptacja potrzeby diagnozy
3.2. Typologia metod analizy i oceny
3.3. Przeglądy jakości zasobów ludzkich
3.4. Usytuowanie zasobów ludzkich w łańcuchu jakości
3.5. Identyfikacja luki jakościowej
3.6. Określanie tempa erozji kwalifikacji pracowników
3.7. Analiza zaufania w organizacji
3.8. Ustalanie zmian w lojalności pracowników
3.9. Możliwości i bariery stosowania analizy kwalitonomicznej
Zadanie

Rozdział 4. DROGI I GRANICE KSZTAŁTOWANIA JAKOŚCI ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI

4.1. Jakość zarządzania zasobami ludzkimi a jakość zasobów ludzkich
4.2. Typologia instrumentów kształtowania jakości zasobów ludzkich
4.3. Polityka rekrutacyjno-derekrutacyjna
4.4. Inwestowanie w pracowników
4.5. Motywowanie a jakość zasobów ludzkich
4.6. Kształtowanie zaufania
4.7. Kreowanie lojalności
4.8. Kształtowanie klimatu kreatywności
4.9. Stymulowanie przedsiębiorczości
4.10. Zmiany w strukturze załogi według wieku a procesy kształtowania jakości zasobów ludzkich
4.11. Rola realokacji pracowników w kreowaniu jakości zasobów ludzkich
4.12. Zarządzanie wiedzą a jakość zasobów ludzkich
4.13. Cykl rozwoju rynkowego firmy a dobór instrumentów kształtowania jakości zasobów ludzkich
4.14. Controlling pozyskiwania i utrzymywania zasobów ludzkich o wysokiej jakości
Zadania

Zakończenie
Literatura
Spis rysunków
Spis tablic

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane