Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji
1.1. Kapitał niematerialny organizacji 1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym 1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego 1.4. Wartość kapitału relacyjnego – próby pomiaru
Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientami
2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami 2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami 2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta 2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami Rozdział 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji – zarządzanie relacjami z pracownikami
3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami 3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami 3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego 3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie 3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami 3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami – przyczynek empiryczny 3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menedżerów z sektora przedsiębiorstw 3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami – analiza wyników badania jakościowego
Spis tabel i rysunków Bibliografia
Załączniki Załącznik 1. Przykład wykorzystania narzędzi CRM w branży farmaceutycznej Załącznik 2. Studia przypadków Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa sektora farmaceutycznego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej
Joanna M. Moczydłowska Profesor nadzwyczajna Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, wykładowca w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN oraz Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie psychologia, habilitacja z dziedziny nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Specjalizacja: zarządzanie kapitałem ludzkim oraz psychologia organizacji. Nauczyciel akademicki, autorka licznych programów studiów podyplomowych i wykładowca MBA oraz MBA w ochronie zdrowia, doradca personalny, konsultant, trener.
Anna Korombel prof. dr hab. Kierownik Katedry Ekonomii, Inwestycji i Nieruchomości Politechniki Częstochowskiej. Zainteresowania naukowe koncentrują się w obszarze zintegrowanego zarządzania ryzykiem ERM (Enterprise Risk Management) i łączącego się z tym procesem pojęcia apetytu na ryzyko. Posiada międzynarodowy certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation. Autorka ponad 90 publikacji naukowych. W 2008 roku napisana przez nią książka pt. Ryzyko w finansowaniu działalności inwestycyjnej metodą project finance, wydana w Difinie, zdobyła I Nagrodę w organizowanym przez Gazetę Prawną Konkursie Złote Skrzydła za najlepszą fachową książkę młodego autora w kategorii Zarządzanie. Jest autorką pionierskich badań w Polsce dotyczących holistycznego podejścia do apetytu na ryzyko, których wyniki zostały przedstawione w monografii pt. Apetyt na ryzyko w zarządzaniu przedsiębiorstwami, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2013.
Agnieszka Bitkowska prof nadzw. dr hab. inż. Kierownik Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Doświadczenie z zakresu podejścia procesowego zdobywała w przedsiębiorstwach doradczych i telekomunikacyjnych. Kierownik specjalności Zarządzanie procesami i projektami w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Brała udział w wielu projektach naukowo-badawczych z zakresu zarządzania procesowego, restrukturyzacji oraz innowacyjności przedsiębiorstw. Uzyskała międzynarodowy certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation. Inicjatorka cyklicznej ogólnopolskiej konferencji naukowej Perspektywy rozwoju zarządzania procesowego. Uczestniczka staży zagranicznych i międzynarodowych konferencji min. w USA, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Rumunii. Członek Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Autorka ponad 140 publikacji w języku polskim i angielskim z zakresu zarządzania procesowego.
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Psychologia kryminalistyczna. Diagnoza i praktyka stanowi nową dziedzinę psychologii stosowanej, mającą własny obszar badań i charakteryzującą się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnie rozróżnianymi działami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki, czyli nauki o metodach ustalania faktu przestępstwa, sposobu jego popełniania, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym. Specyfika psychologii krymi..
211.50 zł 235.00 zł Cena netto: 201.43 zł
Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego przeznaczonego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych,..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu aktualną, zgodną ze stanem prawnym na rok 2022, wzorcową dokumentację spełniającą wymagania regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomi..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł