Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób zatrudnionych w różnego rodzaju organizacjach, zarówno przedsiębiorstw, jak i podmiotów non-profit. W szczególności zainteresowani publikacją powinni być członkowie kadry menedżerskiej, przedsiębiorcy, ale również studenci (w tym słuchacze studiów podyplomowych) i konsultanci zajmujący się rozwiązywaniem problemów zarządzania.
Spis treści:WstępRozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej 1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania1.3. Generacje na rynku pracy1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka 2.1. Wybrane teorie inteligencji 2.2. Inteligencja generacyjna człowieka2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej 3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji – rewolucja 4.0Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie – ujęcie modelowe i empiryczne 4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie – model teoretyczny 4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów – przyczynek empiryczny 4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie PodsumowanieBibliografiaSpis tabelSpis rysunkówSpis wykresówAneks
prof. zw. dr hab. Anna Lipka: Jest to, według mojej wiedzy, pierwsza monografia na polskim rynku wydawniczym z tego zakresu, a zatem Autorce należy pogratulować wyboru problematyki badawczej. Autorka nie tylko przeniosła na grunt polski nazwę: inteligencja generacyjna, ale opracowała sposób diagnozy stopnia rozwoju tego rodzaju inteligencji dla organizacji, co jest znaczącym wkładem w zarządzanie multigeneracyjnością – zagadnieniem bardzo ważnym z uwagi na istniejące uwarunkowania demograficzne (współfunkcjonowanie na rynku pracy po raz pierwszy aż tylu pokoleń). Zaproponowany, złożony z wielu cząstkowych narzędzi, sposób diagnozy inteligencji generacyjnej organizacji przetestowała w praktyce, co ma nawet większe znaczenie niż uzyskane (dotyczące bardzo szczegółowych aspektów) wyniki badań empirycznych ze względu na inspirację i źródło porównań metodycznych dla innych autorów. dr hab. Elżbieta Jędrych, prof. AFiB Vistula: Książka dotyczy bardzo aktualnych problemów wzbudzających duże zainteresowanie w środowisku naukowym, wśród praktyków firm jak również pracowników z różnych pokoleń oraz studentów. Na krajowym rynku wydawniczym nie znalazłam aktualnej pozycji książkowej na ten temat. Wyniki rozważań i badań przedstawione w książce mają dużą wartość poznawczą. Z merytorycznego punktu widzenia oceniam tę publikację bardzo pozytywnie. Jest to dojrzałe pod względem naukowym, empiryczne studium poświęcone istotnym z punktu widzenia zarządzania organizacją zagadnieniom. Zaletą książki jest także to, że porządkuje stan wiedzy i skłania do refleksji nad wieloaspektowym charakterem problemów związanych z zarządzaniem pracownikami z różnych pokoleń. Książka może być dedykowana różnym kręgom czytelników: pracownikom działów personalnych, menedżerom, studentom.
Joanna M. Moczydłowska Profesor nadzwyczajna Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, wykładowca w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN oraz Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie psychologia, habilitacja z dziedziny nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Specjalizacja: zarządzanie kapitałem ludzkim oraz psychologia organizacji. Nauczyciel akademicki, autorka licznych programów studiów podyplomowych i wykładowca MBA oraz MBA w ochronie zdrowia, doradca personalny, konsultant, trener.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania koniecz..
Książka skierowana jest do nauczycieli języka polskiego, zawiera zbiór 30 scenariuszy z kartami pracy czy prezentacjami. Dodatkowo, przy każdej epoce, znajduje się sprawdzian (można go zastosować również jako ćwiczenie lub pracę domową) i podsumowanie do matury – z zaznaczonymi nawiązaniami z innych okresów literackich. W sprawdzianach dominują pytania otwarte i raczej problemowe – zawsze po to, by zmotywować ucznia do samodzielnego myślenia. Z drugiej strony wprowadzono także typowe egzami..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł
Książka przedstawia najnowszą wiedzę o mózgu, zanalizowaną w kontekście psychoterapii i odpowiada na pytania: czy psychoterapia zmienia mózg oraz które z metod i technik terapii najskuteczniej aktywizują mózg, mogąc być tym samym efektywnymi „leczniczo”. Jest to drugie, uzupełnione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem czytelników książki z 2016 roku. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, dotyczących kolejno: neuroplastyczności mózgu i j..
70.20 zł 78.00 zł Cena netto: 66.86 zł
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06..
24.30 zł 27.00 zł Cena netto: 23.14 zł