Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Książka zawiera część teoretyczną i opis doświadczeń z programów konsultacyjno-szkoleniowych prowadzonych przez autora dla przedsiębiorstw i instytucji. Omówiono profesjonalne metody przyjmowania nowych pracowników i organizowania ich adaptacji, a następnie planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej. To wszystko powinno być realizowane przy pomocy odpowiednich systemów ocen wyników aktualnych i spełniania kryteriów przyszłościowych. Omówiono bardzo dokładnie projektowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych, zwracając szczególną uwagę na wspieranie twórczości. Jest też rozdział na temat wykwalifikowanego prowadzenia negocjacji oraz zarządzania swoim czasem i radzenia sobie ze stresem. Opisano także rolę konsultanta wspomagającego zarządzanie firmą/instytucją. Książka przeznaczona jest dla menedżerów i pracowników działów personalnych firm. Ponadto może być dobrze przyjęta przez psychologów pracy, którzy chcą pełnić role konsultantów. Powinna być przydatna studentom psychologii pracy.
Lista załączników do pobrania z zakładki materiały dodatkowe
7. Prowadzenie negocjacji 8. Rola konsultanta
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
dr, wykłada na dwóch uczelniach w Warszawie (SWPS i Almamer). Pracował jako wykładowca na uczelniach amerykańskich. Jest autorem kilku poczytnych książek na temat psychologii zarządzania. Przez kilkanaście lat pracował też jako psycholog konsultant dla przedsiębiorstw i instytucji.