Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,50 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
dr hab. Katarzyna Kozioł-Nadolna, prof. US: Przedstawiona do recenzji praca dotyczy aktualnej i bardzo ważnej problematyki. Pandemia COVID-19, wojna w Ukrainie, kryzys ekonomiczny, migracyjny, społeczny, bariery strukturalne wzrostu gospodarczego i spowolnienie jego tempa spowodowały przełom w myśleniu o przyszłości przedsiębiorstw i gospodarek. Coraz częściej towarzyszyć im może sytuacja kryzysowa, w której ważne jest m.in. sprawne podejmowanie decyzji. Mówimy wówczas o zarządzaniu w sytuacji kryzysowej, czyli ustaleniu celów naprawczych, jakie organizacja ma zamiar osiągnąć w przyszłości oraz doprowadzeniu do ich realizacji poprzez wykorzystanie dostępnych zasobów organizacji. Skupiamy się wówczas na kwestiach strategicznych, uwzględniając jednocześnie zewnętrzne zagrożenia. Źródeł sytuacji kryzysowej możemy szukać zarówno w otoczeniu organizacji, jak i w jej wnętrzu. Ciekawe jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie: jak w praktyce zarządzać sytuacją kryzysową? Odpowiedź na to pytanie można znaleźć w monografii pt. Zarządzanie organizacją w sytuacjach kryzysowych pod redakcją naukową Moniki Murawskiej.
Przeczytaj fragment
dr, adiunkt: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego; Wydział Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania; Instytut Organizacji i Zarządzania.
Spis treści:WprowadzenieCZĘŚĆ I. Odpowiedzialne zarządzanie w warunkach pandemii COVID-19Podejście do rozwoju pracowników w obliczu zmian wywołanych pandemiąAnna BugalskaZarządzanie kapitałem ludzkim w outsourcingu podczas pandemiiNorbert KawęckiCSR w czasie kryzysu wywołanego wirusem SARS-CoV-2Marta MiszczakZarządzanie produkcją paliw alternatywnych na przykładzie EkoPaliwa Chełm w dobie COVID-19Rafał ParczewskiZachowania zakupowe polskich e-konsumentów w okresie pandemiiJolanta TarapataCZĘŚĆ II. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych – wyzwania na poziomie funkcjonalnym i strategicznymWybrane problemy tworzenia organizacji wirtualnychAlbert Szałda, Piotr Zaskórski, Joanna AdameczekInnowacyjność a modele biznesowe współczesnych organizacjiJacek Dziwulski, Joanna Wyrwisz Cele strategiczne zarządzania przestrzenią w świetle koncepcji zarządzania turkusowegoJerzy ŁadyszWybrane modele rozwoju organizacjiCezariusz Iwo Orłowski, Janusz RybińskiPrzywództwo w sytuacjach kryzysowych – aspekty teoretyczne i praktyczneTomasz RubajRola menedżera przedsiębiorczego w poprawie funkcjonowania jednostek ochrony zdrowiaAleksandra SwałekRola komunikacji kryzysowej na przykładzie katastrof lotniczych Boeinga B737 MAXSonia SzczepanikSkuteczność modeli dyskryminacyjnych w ocenie kondycji finansowej przedsiębiorstwaMonika SzczerbakCZĘŚĆ III. Uwarunkowania technologiczne zarządzania w sytuacjach kryzysowychModele symulacyjne jako metoda prognozowania i oceny sytuacji epidemicznej RPMieczysław Ogórek, Piotr ZaskórskiZastosowanie Metody AHP do wartościowania sprzętu inżynieryjnego w świetle zdolności operacyjnychWiesław Kuchta, Marian J. ŁopatkaZnaczenie technologii cyfrowych w modelach biznesu gospodarki obiegu zamkniętegoKamil KwiecieńSztuczna inteligencja w systemach cyberbezpieczeństwaGrzegorz MąkosaZarządzanie systemami informatycznymi domeny publicznejGrzegorz MąkosaMetodyki, normy i standardy w zarządzaniu ciągłością działaniaGrzegorz Mąkosa