• Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-768-5
  • Data wydania: 2016
  • Liczba stron/format: 252/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 50.00 zł

    45.00 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe,  metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Nauki o zarządzaniu – zakres i perspektywy rozwoju

1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu
2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny
3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych

Rozdział 2. Marketing jako system aktywności

1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu
2. Marketing systemowy – perspektywa etyczna
3. Transformacja a polityka rynkowa
4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych
5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce

Rozdział 3. Wybrane aspekty zarządzania

1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji
2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – wyzwania dla teorii i praktyki
4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu
5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników

Rozdział 4. Wybrane aspekty marketingu

1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie
2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu
3. Marketing internetowy i mobilny

Bibliografia

Spis tabel i rysunków

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane