• Model biznesowy spółdzielni a model biznesowy przedsiębiorstw. O innej formie organizacyjno-prawnej

Model biznesowy spółdzielni a model biznesowy przedsiębiorstw. O innej formie organizacyjno-prawnej

  • Autor: Izabela Konieczna
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-742-5
  • Data wydania: 2015
  • Liczba stron/format: 307/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 60.00 zł

    54.00 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Cena netto: 51.43 zł

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Sytuacja panująca w spółdzielczości wymaga poszukiwania i doskonalenia modeli biznesu, które determinują umiejętne dostosowywanie się spółdzielni do wymagań gospodarki rynkowej, zwłaszcza, że wiele spółdzielni musi mobilizować znaczne środki w celu utrzymania konkurencyjności, zachowując jednocześnie swoje charakterystyczne cechy i tożsamość. Podstawowym celem pracy jest identyfikacja składowych elementów konstytuujących modele biznesowe stosowane przez spółdzielnie z różnych branż.

Autorka dokonała analizy istoty koncepcji modelu biznesowego wraz z uporządkowaniem definicji modelu biznesowego,zaprezentowała elementy konstruujące model biznesowy. Sformułowała autorską definicję modelu biznesowego oraz porównała składowe elementy modelu biznesowego spółdzielni i przedsiębiorstw o formie organizacyjno-prawnej innej niż spółdzielnia w ramach różnych branż.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Ujęcie teoretyczne modelu biznesowego

1.1. Przegląd definicji modelu biznesowego
1.2. Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw
1.3. Wymiary modelu biznesowego przedsiębiorstw

Rozdział 2. Charakterystyka obiektów badań empirycznych

2.1. Metody badawcze
2.2. Kwestionariusze
2.3. Deskrypcja próby badawczej

Rozdział 3. Analiza porównawcza spółdzielni prowadzących działalność mleczarską z innymi podmiotami prawnymi działającymi na tym obszarze

3.1. Czynniki wpływające na przychody ze sprzedaży
3.2. Wartość dla klienta
3.3. Łańcuch wartości
3.4. Zasoby/kompetencje
3.5. Działania na rzecz właścicieli

Rozdział 4. Analiza porównawcza spółdzielni prowadzących działalność na rynku nieruchomości z innymi podmiotami prawnymi działającymi na tym obszarze

4.1. Czynniki wpływające na przychody ze sprzedaży
4.2. Wartość dla klienta
4.3. Łańcuch wartości
4.4. Zasoby/kompetencje
4.4. Działania na rzecz właścicieli

Zakończenie

Literatura

Spis tabel i rysunków

Załączniki

Załącznik 1
Załącznik 2

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane