Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
83% taniej
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego. Publikacje serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania: 2014: - Zarządzanie bezpieczeństwem. Metody i techniki - Metody zarządzania marketingowego - Metody zarządzania kulturą organizacyjną
Spis treści: Wprowadzenie Jacek Otto, Łukasz Sułkowski 1. Metody zarządzania marką Magdalena Grębosz 1.1. Cykl życia marki 1.2. Metody wprowadzania marki na rynek 1.3. Metody wzmacniania marki 1.4. Metody rozwoju marki 1.5. Metody odświeżenia marki 1.6. Metody wycofania marki z rynku Bibliografia 2. Kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na podstawie kapitału marki Maciej Dębski 2.1. Kapitał marki jako źródło jej wartości 2.2. Model budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie kapitału marki 2.3. Promocja jako narzędzie budowania kapitału marki 2.4. Marketing relacji jako narzędzie budowania kapitału marki Podsumowanie Bibliografia 3. Metody komunikacji marketingowej Michał Chmielecki 3.1. Social media jako norma w komunikacji marketingowej 3.2. Employer branding – mariaż marketingu i HR 3.3. CSR 3.4. Międzykulturowe public relations 3.5. Wartości i elementy kulturowe w Azji Podsumowanie Bibliografia 4. Marketing relacji Jacek Otto 4.1. Ewolucja koncepcji marketingu 4.2. Produkt relacyjny 4.3. Cena relacyjna 4.4. Dystrybucja bezpośrednia 4.5. Promocja interaktywna 4.6. Specjalna obsługa 4.7. Programy lojalnościowe Bibliografia 5. Marketing społeczny Robert Seliga, Andrzej Woźniak 5.1. CSR a marketing społeczny 5.2. Zintegrowany model marketingu społecznego 5.3. Egzemplifikacja marketingu społecznego. Kampania społeczna – Bezpieczny Przejazd – „Zatrzymaj się i żyj” 5.3.1. Wstęp 5.3.2. Charakterystyka problemu 5.3.3. Interesariusze kampanii 5.3.4. Cele kampanii 5.3.5. Strategia kampanii Bibliografia 6. Marketing współtworzenia wartości z klientem Grzegorz Baran 6.1. Rosnące zaangażowanie klientów we współtworzenie wartości 6.2. Tworzenie wartości dodanej poprzez współdzielenie zasobów 6.3. Zaangażowanie klientów we współtworzenie doświadczeń 6.4. Współtworzenie rozwiązań jako źródło innowacji Bibliografia 7. Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska Wstęp 7.1. Marketing medialny – definicja, model komunikacji i elementy składowe 7.2. Produkt medialny a zestaw wartości dla odbiorcy 7.3. Cena jako koszt konsumenta 7.3.1. Cena – koszt osobisty 7.3.2. Cena – koszt instytucjonalny 7.3.2.1. Koszt instytucjonalny w prasie 7.3.2.2. Koszt instytucjonalny w telewizji 7.3.2.3. Koszt instytucjonalny w radiu 7.3.2.4. Koszt instytucjonalny w internecie 7.4. Dystrybucja jako komfort i wygoda użytkowania środków przekazu 7.5. Promocja jako komunikacja z otoczeniem Podsumowanie Bibliografia 8. Metody marketingu placówek handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska Wstęp 8.1. Strefa M – merchandising – prezentacja reprezentacyjna 8.2. Narzędzia merchandisingu-mix 8.3. Strefa V – visual merchandising - zagospodarowanie przestrzeni placówki handlowej 8.3.1. Witryna sklepowa 8.3.2. Powierzchnia sklepu 8.3.3. Ruch klientów w sklepie 8.3.4. Organizacja ekspozycji 8.4. Strefa MS – multisensory marketing – zmysłowość placówki handlowej 8.4.1. Przestrzeń 8.4.2. Dźwięk 8.4.3. Zapach 8.4.4. Dotyk 8.4.5. Smak Podsumowanie Bibliografia 9. Marketing w handlu elektronicznym e-commerce Paweł Morawski 9.1. E-Biznes w XXI wieku 9.2. Metody i techniki promocji w e-commerce 9.3. Podstawowe narzędzia e-marketingu w e-handlu 9.4. Marketing automation w e-commerce (case study) Bibliografia 10. Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu Łukasz Sułkowski Wstęp 10.1. Dominujący paradygmat w marketingu i jego krytyka 10.2. Alternatywne paradygmaty w marketingu 10.2.1. Paradygmat interpretatywno-symboliczny w marketingu 10.2.2. Paradygmat krytyczny w marketingu (Critical Marketing Studies) 10.3. Postmodernizm w marketingu 10.4. Krytyczna i postmodernistyczna wizja marketingu 10.5. Postmodernizm, relatywizm kulturowy a etnorelatywizm 10.6. Założenia partykularyzmu i subiektywizmu 10.7. Uwarunkowania hiperrzeczywistości 10.7.1. Marketing a fragmentacja 10.8. Orientacja konsumpcyjna w społeczeństwie 10.8.1. Opresyjność struktur władzy i „przemoc symboliczna” 10.9. Metodyka paradygmatów alternatywnych Podsumowanie Bibliografia
dr hab. Remigiusz Kozłowski, prof. UŁ: Recenzowana publikacja ma walory naukowe i aplikacyjne w niezwykle ważnym obecnie obszarze marketingu. Zawiera dokładną analizę podejmowanej tematyki w ujęciu teoretycznym, a także praktycznym (…). Z tych powodów publikacja ta jest niezwykle cenna i zasługuje na rozpowszechnienie wśród osób zajmujących się marketingiem zarówno od strony naukowej, jak i praktycznej.
Jacek Otto Kierownik Katedry Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego Wydziału Organizacji i Zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Jest autorem pierwszej w Polsce książki na temat marketingu bezpośredniego oraz ok. 120 innych publikacji związanych z różnymi aspektami marketingu.
Łukasz Sułkowski profesor zwyczajny nauk ekonomicznych i humanistycznych. Jego zainteresowania badawcze obejmują organizację i zarządzanie, a w szczególności: krytyczny nurt zarządzania, epistemologię i metodologię nauk społecznych oraz humanistycznych, kulturę organizacyjną i zarządzanie międzykulturowe oraz zarządzanie publiczne i zarządzanie w przedsiębiorstwach rodzinnych. Obecnie jest profesorem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kierownikiem Katedry Zarządzania Instytucjami Szkolnictwa Wyższego w Instytucie Spraw Publicznych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od roku 2008 redaktor naczelny kwartalnika Journal of Intercultural Management. Członek międzynarodowych organizacji i stowarzyszeń: American Academy of Management (AAofM - USA), International Family Entreprises Research Assotiation (IFERA), Reseau Pays du Groupe de Vysegrad (PGV, Komitet Sterujący - Francja) oraz European Academy of Management (EURAM). Otrzymał liczne nagrody, w tym od rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University w Worcester oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Psychologia kryminalistyczna. Diagnoza i praktyka stanowi nową dziedzinę psychologii stosowanej, mającą własny obszar badań i charakteryzującą się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnie rozróżnianymi działami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki, czyli nauki o metodach ustalania faktu przestępstwa, sposobu jego popełniania, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym. Specyfika psychologii krymi..
211.50 zł 235.00 zł Cena netto: 201.43 zł
Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego przeznaczonego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych,..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu aktualną, zgodną ze stanem prawnym na rok 2022, wzorcową dokumentację spełniającą wymagania regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomi..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł