Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9.86 zł
83% taniej
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego. Publikacje serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania: 2014: - Zarządzanie bezpieczeństwem. Metody i techniki - Metody zarządzania marketingowego - Metody zarządzania kulturą organizacyjną
Spis treści: Wprowadzenie Jacek Otto, Łukasz Sułkowski 1. Metody zarządzania marką Magdalena Grębosz 1.1. Cykl życia marki 1.2. Metody wprowadzania marki na rynek 1.3. Metody wzmacniania marki 1.4. Metody rozwoju marki 1.5. Metody odświeżenia marki 1.6. Metody wycofania marki z rynku Bibliografia 2. Kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na podstawie kapitału marki Maciej Dębski 2.1. Kapitał marki jako źródło jej wartości 2.2. Model budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie kapitału marki 2.3. Promocja jako narzędzie budowania kapitału marki 2.4. Marketing relacji jako narzędzie budowania kapitału marki Podsumowanie Bibliografia 3. Metody komunikacji marketingowej Michał Chmielecki 3.1. Social media jako norma w komunikacji marketingowej 3.2. Employer branding – mariaż marketingu i HR 3.3. CSR 3.4. Międzykulturowe public relations 3.5. Wartości i elementy kulturowe w Azji Podsumowanie Bibliografia 4. Marketing relacji Jacek Otto 4.1. Ewolucja koncepcji marketingu 4.2. Produkt relacyjny 4.3. Cena relacyjna 4.4. Dystrybucja bezpośrednia 4.5. Promocja interaktywna 4.6. Specjalna obsługa 4.7. Programy lojalnościowe Bibliografia 5. Marketing społeczny Robert Seliga, Andrzej Woźniak 5.1. CSR a marketing społeczny 5.2. Zintegrowany model marketingu społecznego 5.3. Egzemplifikacja marketingu społecznego. Kampania społeczna – Bezpieczny Przejazd – „Zatrzymaj się i żyj” 5.3.1. Wstęp 5.3.2. Charakterystyka problemu 5.3.3. Interesariusze kampanii 5.3.4. Cele kampanii 5.3.5. Strategia kampanii Bibliografia 6. Marketing współtworzenia wartości z klientem Grzegorz Baran 6.1. Rosnące zaangażowanie klientów we współtworzenie wartości 6.2. Tworzenie wartości dodanej poprzez współdzielenie zasobów 6.3. Zaangażowanie klientów we współtworzenie doświadczeń 6.4. Współtworzenie rozwiązań jako źródło innowacji Bibliografia 7. Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska Wstęp 7.1. Marketing medialny – definicja, model komunikacji i elementy składowe 7.2. Produkt medialny a zestaw wartości dla odbiorcy 7.3. Cena jako koszt konsumenta 7.3.1. Cena – koszt osobisty 7.3.2. Cena – koszt instytucjonalny 7.3.2.1. Koszt instytucjonalny w prasie 7.3.2.2. Koszt instytucjonalny w telewizji 7.3.2.3. Koszt instytucjonalny w radiu 7.3.2.4. Koszt instytucjonalny w internecie 7.4. Dystrybucja jako komfort i wygoda użytkowania środków przekazu 7.5. Promocja jako komunikacja z otoczeniem Podsumowanie Bibliografia 8. Metody marketingu placówek handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska Wstęp 8.1. Strefa M – merchandising – prezentacja reprezentacyjna 8.2. Narzędzia merchandisingu-mix 8.3. Strefa V – visual merchandising - zagospodarowanie przestrzeni placówki handlowej 8.3.1. Witryna sklepowa 8.3.2. Powierzchnia sklepu 8.3.3. Ruch klientów w sklepie 8.3.4. Organizacja ekspozycji 8.4. Strefa MS – multisensory marketing – zmysłowość placówki handlowej 8.4.1. Przestrzeń 8.4.2. Dźwięk 8.4.3. Zapach 8.4.4. Dotyk 8.4.5. Smak Podsumowanie Bibliografia 9. Marketing w handlu elektronicznym e-commerce Paweł Morawski 9.1. E-Biznes w XXI wieku 9.2. Metody i techniki promocji w e-commerce 9.3. Podstawowe narzędzia e-marketingu w e-handlu 9.4. Marketing automation w e-commerce (case study) Bibliografia 10. Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu Łukasz Sułkowski Wstęp 10.1. Dominujący paradygmat w marketingu i jego krytyka 10.2. Alternatywne paradygmaty w marketingu 10.2.1. Paradygmat interpretatywno-symboliczny w marketingu 10.2.2. Paradygmat krytyczny w marketingu (Critical Marketing Studies) 10.3. Postmodernizm w marketingu 10.4. Krytyczna i postmodernistyczna wizja marketingu 10.5. Postmodernizm, relatywizm kulturowy a etnorelatywizm 10.6. Założenia partykularyzmu i subiektywizmu 10.7. Uwarunkowania hiperrzeczywistości 10.7.1. Marketing a fragmentacja 10.8. Orientacja konsumpcyjna w społeczeństwie 10.8.1. Opresyjność struktur władzy i „przemoc symboliczna” 10.9. Metodyka paradygmatów alternatywnych Podsumowanie Bibliografia
dr hab. Remigiusz Kozłowski, prof. UŁ: Recenzowana publikacja ma walory naukowe i aplikacyjne w niezwykle ważnym obecnie obszarze marketingu. Zawiera dokładną analizę podejmowanej tematyki w ujęciu teoretycznym, a także praktycznym (…). Z tych powodów publikacja ta jest niezwykle cenna i zasługuje na rozpowszechnienie wśród osób zajmujących się marketingiem zarówno od strony naukowej, jak i praktycznej.
Jacek Otto Kierownik Katedry Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego Wydziału Organizacji i Zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Jest autorem pierwszej w Polsce książki na temat marketingu bezpośredniego oraz ok. 120 innych publikacji związanych z różnymi aspektami marketingu.
Łukasz Sułkowski profesor zwyczajny nauk ekonomicznych i humanistycznych. Jego zainteresowania badawcze obejmują organizację i zarządzanie, a w szczególności: krytyczny nurt zarządzania, epistemologię i metodologię nauk społecznych oraz humanistycznych, kulturę organizacyjną i zarządzanie międzykulturowe oraz zarządzanie publiczne i zarządzanie w przedsiębiorstwach rodzinnych. Obecnie jest profesorem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kierownikiem Katedry Zarządzania Instytucjami Szkolnictwa Wyższego w Instytucie Spraw Publicznych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od roku 2008 redaktor naczelny kwartalnika Journal of Intercultural Management. Członek międzynarodowych organizacji i stowarzyszeń: American Academy of Management (AAofM - USA), International Family Entreprises Research Assotiation (IFERA), Reseau Pays du Groupe de Vysegrad (PGV, Komitet Sterujący - Francja) oraz European Academy of Management (EURAM). Otrzymał liczne nagrody, w tym od rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University w Worcester oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł